TT Net Çok Kazık Smile Adls Kullanan Varmı
-
arkadaslar tt net ile baglarımı koparmaya karar verdim ve smile adsl ye gecmek istiyorum varmı kullanan
-
Smile da aynı bok çok sorun yaşarsın diyim başka arayışlara bak
-
Hiç bulaşma kurtulamıyorum hala.
-
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------
Smile da aynı bok çok sorun yaşarsın diyim başka arayışlara bak
-----------------------------ne varki baska daha iyisi ?
-
Şehirde Süperonline alt yapısı varsa fibernet kullan veya Kablonete geç derim onun dışında yoksa gene ttnet :)
Toplam Hit: 579 Toplam Mesaj: 5
