Ttnet 4 Gb İnternet 25 Lira Paketi
-
beyler gittim 12 ay taahhütle bu paketi aldım . 4gb kotalı 25 lira. avea nın vınn modemini verdiler 3g filan olayı . ama gel gör ki edge den bağlanıyor. 3g den bağlanmıyor. avea nın altyapısını kullanıyor dediler. şu an hattım avea ve 3g ile bağlanabiliyorum . ama ttnetten edge hızıyla bağlanıyor.
bunun bir ayarı filan mı var 3g ye geçiş için . şimdi bu adamlar 3g den değil edge den bağlanmışsın diye faturaya geçirirler mi ? var mıdır böyle bir ayrım . ttnet sözkonusu olunca insna herşeyi bekliyor
-
hacı herşey mümkün. 444ünü ara dicem de onlar da bilmiyo ne b.k yediklerini..
Edit:Mümkünlü de herşey mümkün..
-
ya aveanın altyapısını kullanıyorlar diye aldım. bütün reklamlarında onu söylüyorlar şaka gibi ya bildiğinm edge den bağlanıyor. 4 gb internet diyorlar bu şekilde 400 mb yapsam iyidir :) anladım nasıl kar ettiklerini
-
raul bunu yazdı:
-----------------------------beyler gittim 12 ay taahhütle bu paketi aldım . 4gb kotalı 25 lira. avea nın vınn modemini verdiler 3g filan olayı . ama gel gör ki edge den bağlanıyor. 3g den bağlanmıyor. avea nın altyapısını kullanıyor dediler. şu an hattım avea ve 3g ile bağlanabiliyorum . ama ttnetten edge hızıyla bağlanıyor.
bunun bir ayarı filan mı var 3g ye geçiş için . şimdi bu adamlar 3g den değil edge den bağlanmışsın diye faturaya geçirirler mi ? var mıdır böyle bir ayrım . ttnet sözkonusu olunca insna herşeyi bekliyor
-----------------------------madem avea alıyorsun 12 ay tahütle 19 tl ye 5 gb kota yanı sıra takımının attıgı golbaşına 100 mb daha kazzanıyorsun bundan alaydın yaaa
GS al alırsan:)
-
sirri bunu yazdı:
-----------------------------raul bunu yazdı:
-----------------------------beyler gittim 12 ay taahhütle bu paketi aldım . 4gb kotalı 25 lira. avea nın vınn modemini verdiler 3g filan olayı . ama gel gör ki edge den bağlanıyor. 3g den bağlanmıyor. avea nın altyapısını kullanıyor dediler. şu an hattım avea ve 3g ile bağlanabiliyorum . ama ttnetten edge hızıyla bağlanıyor.
bunun bir ayarı filan mı var 3g ye geçiş için . şimdi bu adamlar 3g den değil edge den bağlanmışsın diye faturaya geçirirler mi ? var mıdır böyle bir ayrım . ttnet sözkonusu olunca insna herşeyi bekliyor
-----------------------------madem avea alıyorsun 12 ay tahütle 19 tl ye 5 gb kota yanı sıra takımının attıgı golbaşına 100 mb daha kazzanıyorsun bundan alaydın yaaa
GS al alırsan:)
-----------------------------dostum onun kampanyası bitmişti ben sorduğumda 30 mu 35 mi ne olmuştu yoksa tabiki ondan alırdım turk telekoma kazandırmazdım yoksa
-
raul bunu yazdı:
-----------------------------sirri bunu yazdı:
-----------------------------raul bunu yazdı:
-----------------------------beyler gittim 12 ay taahhütle bu paketi aldım . 4gb kotalı 25 lira. avea nın vınn modemini verdiler 3g filan olayı . ama gel gör ki edge den bağlanıyor. 3g den bağlanmıyor. avea nın altyapısını kullanıyor dediler. şu an hattım avea ve 3g ile bağlanabiliyorum . ama ttnetten edge hızıyla bağlanıyor.
bunun bir ayarı filan mı var 3g ye geçiş için . şimdi bu adamlar 3g den değil edge den bağlanmışsın diye faturaya geçirirler mi ? var mıdır böyle bir ayrım . ttnet sözkonusu olunca insna herşeyi bekliyor
-----------------------------madem avea alıyorsun 12 ay tahütle 19 tl ye 5 gb kota yanı sıra takımının attıgı golbaşına 100 mb daha kazzanıyorsun bundan alaydın yaaa
GS al alırsan:)
-----------------------------dostum onun kampanyası bitmişti ben sorduğumda 30 mu 35 mi ne olmuştu yoksa tabiki ondan alırdım turk telekoma kazandırmazdım yoksa
-----------------------------Ufak bir bilgi.
Avea'nın %80 civarı hissesinin sahibi Türk Telekom :)
-
Senin bölgede 3g desteği yoktur o yüzdende 2g ile bağlanıyordur.
-
avea müşteri hizmetlerini aradım . bayi hattı açarken 3g yi açmayı unutmuş .
adam açtı 3g yi rahatladım :) edge rezillik ya :)
