folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ttnet 4 Gb İnternet 25 Lira Paketi



Ttnet 4 Gb İnternet 25 Lira Paketi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    beyler gittim 12 ay taahhütle bu paketi aldım . 4gb kotalı 25 lira. avea nın vınn modemini verdiler 3g filan olayı . ama gel gör ki edge den bağlanıyor. 3g den bağlanmıyor. avea nın altyapısını kullanıyor dediler. şu an hattım avea ve 3g ile bağlanabiliyorum . ama ttnetten edge hızıyla bağlanıyor.

     

    bunun bir ayarı filan mı var 3g ye geçiş için . şimdi bu adamlar 3g den değil edge den bağlanmışsın diye faturaya geçirirler mi ? var mıdır böyle bir ayrım . ttnet sözkonusu olunca insna herşeyi bekliyor

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hacı herşey mümkün. 444ünü ara dicem de onlar da bilmiyo ne b.k yediklerini..

    Edit:Mümkünlü de herşey mümkün..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    ya aveanın altyapısını kullanıyorlar diye aldım. bütün reklamlarında onu söylüyorlar şaka gibi ya bildiğinm edge den bağlanıyor. 4 gb internet diyorlar bu şekilde 400 mb yapsam iyidir :) anladım nasıl kar ettiklerini

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler gittim 12 ay taahhütle bu paketi aldım . 4gb kotalı 25 lira. avea nın vınn modemini verdiler 3g filan olayı . ama gel gör ki edge den bağlanıyor. 3g den bağlanmıyor. avea nın altyapısını kullanıyor dediler. şu an hattım avea ve 3g ile bağlanabiliyorum . ama ttnetten edge hızıyla bağlanıyor.

     

    bunun bir ayarı filan mı var 3g ye geçiş için . şimdi bu adamlar 3g den değil edge den bağlanmışsın diye faturaya geçirirler mi ? var mıdır böyle bir ayrım . ttnet sözkonusu olunca insna herşeyi bekliyor


    -----------------------------

     

    madem avea alıyorsun 12 ay tahütle 19 tl ye 5 gb kota yanı sıra takımının attıgı golbaşına 100 mb daha kazzanıyorsun bundan alaydın yaaa

     

    GS al  alırsan:)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    sirri bunu yazdı:
    -----------------------------

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler gittim 12 ay taahhütle bu paketi aldım . 4gb kotalı 25 lira. avea nın vınn modemini verdiler 3g filan olayı . ama gel gör ki edge den bağlanıyor. 3g den bağlanmıyor. avea nın altyapısını kullanıyor dediler. şu an hattım avea ve 3g ile bağlanabiliyorum . ama ttnetten edge hızıyla bağlanıyor.

     

    bunun bir ayarı filan mı var 3g ye geçiş için . şimdi bu adamlar 3g den değil edge den bağlanmışsın diye faturaya geçirirler mi ? var mıdır böyle bir ayrım . ttnet sözkonusu olunca insna herşeyi bekliyor


    -----------------------------

     

    madem avea alıyorsun 12 ay tahütle 19 tl ye 5 gb kota yanı sıra takımının attıgı golbaşına 100 mb daha kazzanıyorsun bundan alaydın yaaa

     

    GS al  alırsan:)


    -----------------------------

     

    dostum onun kampanyası bitmişti ben sorduğumda 30 mu 35 mi ne olmuştu yoksa tabiki ondan alırdım turk telekoma kazandırmazdım yoksa

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    sirri bunu yazdı:
    -----------------------------

    raul bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler gittim 12 ay taahhütle bu paketi aldım . 4gb kotalı 25 lira. avea nın vınn modemini verdiler 3g filan olayı . ama gel gör ki edge den bağlanıyor. 3g den bağlanmıyor. avea nın altyapısını kullanıyor dediler. şu an hattım avea ve 3g ile bağlanabiliyorum . ama ttnetten edge hızıyla bağlanıyor.

     

    bunun bir ayarı filan mı var 3g ye geçiş için . şimdi bu adamlar 3g den değil edge den bağlanmışsın diye faturaya geçirirler mi ? var mıdır böyle bir ayrım . ttnet sözkonusu olunca insna herşeyi bekliyor


    -----------------------------

     

    madem avea alıyorsun 12 ay tahütle 19 tl ye 5 gb kota yanı sıra takımının attıgı golbaşına 100 mb daha kazzanıyorsun bundan alaydın yaaa

     

    GS al  alırsan:)


    -----------------------------

     

    dostum onun kampanyası bitmişti ben sorduğumda 30 mu 35 mi ne olmuştu yoksa tabiki ondan alırdım turk telekoma kazandırmazdım yoksa


    -----------------------------

     

    Ufak bir bilgi.

     

    Avea'nın %80 civarı hissesinin sahibi Türk Telekom :)


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Senin bölgede 3g desteği yoktur o yüzdende 2g ile bağlanıyordur.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    avea müşteri hizmetlerini aradım . bayi hattı açarken 3g yi açmayı unutmuş .

    adam açtı 3g yi rahatladım :) edge rezillik ya :)

Toplam Hit: 1153 Toplam Mesaj: 8