Ttnet Abonelik İptali Sorunsalı
-
Arkadaşlar bu sene ben ttnet'le 3.seneyi doldurdum. 3 gün önce superonline ın fiber ine geçtim ttnetide iptal etmek için bugün aradım. Geçen sene işyerim paketinin reklamını yaptılar telefonla arayıp bizde ona geçtik. 7 ay indirimli dediler , ama 2 yıl taahhütlüymüş indirim paketi , 21 ağustos 2012 de bitiyormuş. Bunu ben hatırlamıyorum yada telefonda söylemediler. Bugün adamla konustugumda bu her indirimli paket için geçerlidir heryerde aynıdır dedi yani işin kuralı bu diyor. İptal ettirirsem 190 lira faturaya yansıyacakmış. Haliyle iptal ettirmedim ama hattı dondurma seçenegi varmış 3 aylık için..
Şimdi benim sormak istedigim ben her 3 ayda bir hattı dondurarak 21 agustosa kadar fatura ödemeyebilirmiyim , yoksa 3 ay dondurduktan sonra belli bi süre hattın açık mı kalması gerekiyor ? Hangi seçenekte cebimden daha az para öderim?
-
Kardeş Ttnet'e daha az para ödemek diye bir şey yok..Ya olağan ödemen gerekeni veririrsin,ya da ttnet bir yolunu bulup bişeyler daha kaktırır faturaya,daha fazla ödersin böylelikle..1 sende daha fatura ödeyeceğine öde 190 ı kurtul derim.Keşke ttnet ile ilişkiyi kesmeden fiber anlaşması yapmasaydın.
-
bende öyle düşünüyorum ama bu 2 yıl taahhüt olayı bana şüpheli geldi aslında.. bilgisi olanlar varsa görsün up!
-
Remus bunu yazdı:
-----------------------------
bende öyle düşünüyorum ama bu 2 yıl taahhüt olayı bana şüpheli geldi aslında.. bilgisi olanlar varsa görsün up!
-----------------------------
ttnet çalışanlarından birileri kapına gelip 2 Yıllık taahütname imzatlattırdımı ve sen bu sözleşmeye imza attınmı ? eğer herhangi bir imzan yok ise 190 TL ödemene gerek yok çünkü ellerinde yazılı imzan yok. -
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
ttnet çalışanlarından birileri kapına gelip 2 Yıllık taahütname imzatlattırdımı ve sen bu sözleşmeye imza attınmı ? eğer herhangi bir imzan yok ise 190 TL ödemene gerek yok çünkü ellerinde yazılı imzan yok.
-----------------------------kapıma gelip imza almadılar ama telefondan onay aldılar.. ayrıca bahsettigim taahhüt işyerim paketinin taahhütü. ilk abone oldugmda imzaladıgım taahhütten bahsetmiyorum. merak ettiğim o ; herhangi bir indirimli paketin/kampanyanın taahhütü olurmu ?
-
Remus bunu yazdı:
-----------------------------
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
ttnet çalışanlarından birileri kapına gelip 2 Yıllık taahütname imzatlattırdımı ve sen bu sözleşmeye imza attınmı ? eğer herhangi bir imzan yok ise 190 TL ödemene gerek yok çünkü ellerinde yazılı imzan yok.
-----------------------------kapıma gelip imza almadılar ama telefondan onay aldılar.. ayrıca bahsettigim taahhüt işyerim paketinin taahhütü. ilk abone oldugmda imzaladıgım taahhütten bahsetmiyorum. merak ettiğim o ; herhangi bir indirimli paketin/kampanyanın taahhütü olurmu ?
-----------------------------olur hacı.. zaten ttnetin en büyük kandırmacasıda burda.. ki paketlerinin %95 i taahhütlü zaten...
-
böyle bir kampanyaya bende girmiştim.8 aya yakın 35 tl odedim.bitince 55 tl yukseldi.kapatayim dedim bu kampanyadaki farkı alırız dediler.süre 2012 galiba ay tarih bilmiyorum.
-
kardeş hattını dondurursan dondurduğun gün kadar kampanyanın bitiş tarihi ötelenir. o yüzden dondurma bu aşamada senin işine yaramaz. telefonda kampanyaya geçilince uzun bir onay metni var o okunuyo sözlü onayında geçerli oluyo ama hızlı okunduğu için anlaşılmıyo bazen de söylemiyolar bu durumda ceza ücreti ödemezsin istersen hizmet numaranı bi de irtibat numaranı ver ben şikayetini ileteyim inceleme yapılsın ses kaydı dinlensin ttnette çalışıyorum ben ama istersen sen de müşteri hizmetlerini ara kampanyaya taahhüt bilgisi telefonda verilmedi de şikayetçiyim de yine ses kayıtları dinlenir
-
catlos bunu yazdı:
-----------------------------
kardeş hattını dondurursan dondurduğun gün kadar kampanyanın bitiş tarihi ötelenir. o yüzden dondurma bu aşamada senin işine yaramaz. telefonda kampanyaya geçilince uzun bir onay metni var o okunuyo sözlü onayında geçerli oluyo ama hızlı okunduğu için anlaşılmıyo bazen de söylemiyolar bu durumda ceza ücreti ödemezsin istersen hizmet numaranı bi de irtibat numaranı ver ben şikayetini ileteyim inceleme yapılsın ses kaydı dinlensin ttnette çalışıyorum ben ama istersen sen de müşteri hizmetlerini ara kampanyaya taahhüt bilgisi telefonda verilmedi de şikayetçiyim de yine ses kayıtları dinlenir
-----------------------------pm attım.
