Ttnet Allah Belanı Ne Zaman Verecek ?
-
Merhaba Arkadaşlar,
Bugun başıma gelen bi olayı anlatacağım lole girdim bi baktım ping 100 den aşağı düşmüyor fps 15 den yukarı cıkmıyor.Normal 1 sene ki değerleri söylüyorum 150 170 fps 50 max 60 ping modemi 2 gundur kapatmıyordum.Neyse bugun ne yaptıysam olmadı pc format çektim olmadı modemi formatladım olmadı speedtest çekiyorum 14 15 mbit gösteriyor modemde de aynı ama birşey indirirken 33kb ile indiriyor şuan 30mblik birşeyi 1 saatir bekliyorum inmesini ttneti aradım 2-3 kez reset attılar problem gözükmuyor dediler.Kafayı yemek üzereyim 2-3 kez arıza kaydı bıraktım sorun çözüldü diyorlar ama bir cacık yaptıkları yok amk şuan şu konuyu bile 5 dk dır bekliyorum açmak için o derece sorun nerde olabilir .Kaçırdığımız birşey mi var ? Pcde olmayacağı kesin diğer laptopta da aynı sorun var net felç
-
bugün benimde nette bi ibnelik var ama çözemedim gitti .s sayfalar açılırken can çekişiyo resmen
-
Clostridium bunu yazdı
bugün benimde nette bi ibnelik var ama çözemedim gitti .s sayfalar açılırken can çekişiyo resmen
yaw sen ne diyorsun hoca firefox çökecek resmen kapat artık açmıyorum sayfayı diye inliyor duyuyorum resmen :D
-
yeni konu açmadan burdan devam etmek istiyorum hocam açacağım konunun başlığı aynı olacaktı çünkü.yalın netlimitsizin fiyatı 67.5 TL olmuş
biraz önce fatura mesajı geldi.ben sözleşmeyi imzalarken 12 ay indirimli olarak imzaladım eve gelen kağıtta da aynen şu şekilde yer alıyor "indirim
dönemindeki aylık ücretlerde değişiklik olmayacaktır" müşteri hizmetlerini arayıp kalaylamak lazım.
-
adeleks bunu yazdı
yeni konu açmadan burdan devam etmek istiyorum hocam açacağım konunun başlığı aynı olacaktı çünkü.yalın netlimitsizin fiyatı 67.5 TL olmuş
biraz önce fatura mesajı geldi.ben sözleşmeyi imzalarken 12 ay indirimli olarak imzaladım eve gelen kağıtta da aynen şu şekilde yer alıyor "indirim
dönemindeki aylık ücretlerde değişiklik olmayacaktır" müşteri hizmetlerini arayıp kalaylamak lazım.
galiba şimdilik 67,5 ten aşağıya sınırsız net yok malesef.benimde sözleşme martta doluyor aynı mesajı bana da attılarr+ postayla bildirdiler.
-
ttnet acıdı galiba 164kbps ile indiriyorum şuan buna da şükür :)
Edit 45 kbps düştü
Schwarz tarafından 10/Oca/14 15:25 tarihinde düzenlenmiştir -
http://www.tahribat.com/Forum-Ttnet-Bizi-Aldatiyor-136955/1/aldat%C4%B1yor/
hoca hortlatayımmı? :D
-
her zamanki muhabbeti yapabilirler.
yurt dışı hatları yenileniyor...
