Ttnet Ayda 2 Lira Ya Modem Hangi Modeli Seçmeliyim ?
-
arkadaşlar az önce gazatede gördüm sitesinden de baktım
aylık 2 ytl ye 24 ay tahaddüt e kablosuz modem veriyor ttnet benim adsl ilk çıktında aldım adsl im tek portlu normal adsl modem artık
adsl2+ ya geçeyim diye düşünüyorum zaten biz daha yeni 24 ay tahaddüt te bulunduk fiyat düşsün diye o 2 lira da bedavaya modem e denk gelecek
şimdi kısa bilgiyi geçtikten sonra sizce hangi model modemi alayım ?
3 seçenek var hepsi tek port'lu Adsl 2+ Wifi lı modeller
120 YTL civarındaki (Airties, Exper ve Pikatel) modelleri
internetten baktım aşa yukarı hepsi aynı görünüyor exper i sevmedim sadece pikatel ile airties arasında kaldım ?
sizce hangisini alayım bu konuda biraz hasssasım kullananlar söylerse iyi olur port açması kapaması güncellemesi vs vs hangisi daha iyi olur
şuanlık airties alacak gibiyim ?
-
Airties kullanıyorum
bir format sonrası windowstan internete giremedim sorunuda çözemedim ama
pc ile modem arasındaki bir bağlantıdan kaynaklanıyor.
şu an pardus kullanıyorum hiç problem yok çok iyi çalışıyor.
-
wifi konusunda bir problem olurmu acaba çünki zaten normal modem var hangisinin wifi daha sağlamdır acep :W
-
Hoca alabiliyorsan 2 tane alsana ben sana posta çekiyle her ay yollarım parasını :D İhtiyacım varda :)
-
2 senedir pikatel kullanıyorum.tık demedi maşallah
-
120 tl ver zyxel var elimde direk yollim =) 4 portlu kablosuz ayrıca :D
-
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca alabiliyorsan 2 tane alsana ben sana posta çekiyle her ay yollarım parasını :D İhtiyacım varda :)
-----------------------------her kez 1 dane ttnet abonesi arkadaşın vardır onlardan iste :W
vdsl2 modem de veriolar ama vdsl yok :W
-
4eye bunu yazdı:
-----------------------------
120 tl ver zyxel var elimde direk yollim =) 4 portlu kablosuz ayrıca :D
-----------------------------zaten kendisi 120 tl degil mi hacı sıfırını almak varken niye kullanılmışlıgını alsın?
-
Hiç birini alma.
Uydunet bağla sefasını sür.
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
Hiç birini alma.
Uydunet bağla sefasını sür.
-----------------------------ttnet kullanıom 8mbps ayda 200 250 gb dosya çekiyorum
50 ytl ödüyorum
uydunet 8mbps limitsiz 184 ytl yazıor kim bnle ... . geçiyor ?:W
