folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ttnet Ayda 2 Lira Ya Modem Hangi Modeli Seçmeliyim ?



Ttnet Ayda 2 Lira Ya Modem Hangi Modeli Seçmeliyim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    arkadaşlar az önce gazatede gördüm sitesinden de baktım

     

    aylık 2 ytl ye 24 ay tahaddüt e  kablosuz modem veriyor ttnet  benim adsl ilk çıktında aldım adsl im tek portlu normal adsl modem artık

    adsl2+ ya geçeyim diye düşünüyorum zaten biz daha yeni 24 ay tahaddüt te bulunduk fiyat düşsün diye o 2 lira da bedavaya modem e denk gelecek

     

    şimdi kısa bilgiyi geçtikten sonra sizce hangi model modemi alayım ?

     

    3 seçenek var hepsi tek port'lu  Adsl 2+  Wifi  lı modeller 

     

    120 YTL civarındaki   (Airties, Exper ve Pikatel)   modelleri 

    internetten baktım aşa yukarı hepsi aynı görünüyor exper i sevmedim sadece  pikatel ile airties arasında kaldım ? 

     

    sizce hangisini alayım bu konuda biraz hasssasım kullananlar söylerse iyi olur  port açması kapaması güncellemesi vs vs hangisi daha iyi olur 

     

    şuanlık airties alacak gibiyim ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Airties kullanıyorum

    bir format sonrası windowstan internete giremedim sorunuda çözemedim ama

    pc ile modem arasındaki bir bağlantıdan kaynaklanıyor.

    şu an pardus kullanıyorum hiç problem yok çok iyi çalışıyor.


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    wifi konusunda bir problem olurmu acaba çünki zaten normal modem var hangisinin wifi daha sağlamdır acep :W

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hoca alabiliyorsan 2 tane alsana ben sana posta çekiyle her ay yollarım parasını :D İhtiyacım varda :)


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    2 senedir pikatel kullanıyorum.tık demedi maşallah

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    120 tl ver zyxel var elimde direk yollim =) 4 portlu kablosuz ayrıca :D 


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca alabiliyorsan 2 tane alsana ben sana posta çekiyle her ay yollarım parasını :D İhtiyacım varda :)


    -----------------------------

    her kez 1 dane ttnet abonesi arkadaşın vardır onlardan iste :W 

    vdsl2 modem de veriolar ama vdsl  yok :W 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    4eye bunu yazdı:
    -----------------------------

    120 tl ver zyxel var elimde direk yollim =) 4 portlu kablosuz ayrıca :D 


    -----------------------------

    zaten kendisi 120 tl degil mi hacı sıfırını almak varken niye kullanılmışlıgını alsın?


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Hiç birini alma.

    Uydunet bağla sefasını sür.


    Solak Cerrah
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hiç birini alma.

    Uydunet bağla sefasını sür.


    -----------------------------

    ttnet kullanıom 8mbps ayda 200 250 gb dosya çekiyorum

    50 ytl ödüyorum

     

    uydunet 8mbps limitsiz 184 ytl yazıor kim bnle ... . geçiyor ?:W

Toplam Hit: 2023 Toplam Mesaj: 10