Ttnet Bağlantısı İçin Bi Kaç Soru
-
yaa hacılar şimdi ben eve net alcam bizim komşu diyoki bizim net var ama tel kesik modemi ve net koblosunu sizden çekelim sizin telden bağlantı yapalım ortak kullanalım bu şeikl olurmu yada böle bi durumda ne yapmam lazım en pratik yoldan ¿¿¿
-
kotana dikkat etmen lazım :)
-
olur tabi...
-
telefonları kesikken nasıl netleri war :|
sen gidip üye olursan sınırsız 1024 falan al bütçenizi bilmiyorum :)
sonra çift çıkışlı bi tanede modem sonra her iki pcye de kabloları çekin
ama komşu parayı vermezse 1024 sınırsız aylık 50 tl içine kaçmasın sonra :)
-
bir hattan 2 kişinin girmesi yasal olarak yasak ama bi de şöle bi durum var kim nerden bilecek biri ihbar etmediği sürece :D bence sınırsız paket alın 2 iniz kullanın derim ...
-
ya tam anlatamadım şimdi onların net var ama tel kesik olduğu için kullanamıyo 49ytl sabit ücret veriyo teli iptal etceklermiş diyomki modemi bizim eve alsam bizim telden modeme hat çeksem olmamı yani inş bu sefer anlatabildim ^^
-
Wireless yapin. Tavsiye etmiyorum cunku cok fazla problem cikiyor.
-
olmaz abi öyle
sen kendi telefon hattını nete açtıracaksın
telekoma üye olurken de söyleme iki kişi kullanacaz diye yasal değil :)
sen git bu ücretsiz başwuru yerine ordaki elemana derdini anlat o sana kablo da ayarlayacak iki ev arasındaki mesafeyi falan söyleyin öyle yaparlar :)
-
yani o kendi bağlantısını iptal ettircek ben kendi adıma başvurcam sonra evlerine bi bağlantı kaplosu çekecez offf epey uğraşcaz deseneee
Toplam Hit: 1115 Toplam Mesaj: 9
