folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ttnet Bilgisayar Kampanyası(Yardım)



Ttnet Bilgisayar Kampanyası(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Hacılar ttnetten bir adet minibuk aldım telefon hattının üzerine. şimdi superonline bağlattım telefon boşa duruyor boşuna para yatırıyorum şimdi hattı kapattırmak istersem sadece bilgisayarın kalan ücretini mi ödeyeceğim ? Bilgisi olan var mı ?


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    4eye bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacılar ttnetten bir adet minibuk aldım telefon hattının üzerine. şimdi superonline bağlattım telefon boşa duruyor boşuna para yatırıyorum şimdi hattı kapattırmak istersem sadece bilgisayarın kalan ücretini mi ödeyeceğim ? Bilgisi olan var mı ?


    -----------------------------

    hocam yapılan indirimlerin ücreti varsa hediye modem , onun parasını kalan taksitleri kampanya hariç ücretini odur budur derkennn çokk sağlam geçiriyorlar :)


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek

    bide ilk başta internet için kaç yıllık obonelik sözleşmesi yaptın farzet 6 ay kala süperonlineye geçtiysen 6 aylık parayıda alıyorlar sözleşme gereği

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    hacı yok kampanyadan filan yararlanmadım sadece bilgisayar aldım. Her ay taksitle ödemek için sadece. İnternet filan yok hani sadece pc yi aldım aylık takside bağladılar telefon hattı üzerinden internetle alakası yok.


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Pc 1000 TL diyelim, sana 700 e geldi, sende bunun 200 ünü ödedin şuana kadar. 500 ödemen gerekirken 1000 tl ye tamamlıyorlar, yani 800 daha ödüyorsun, + 10 taksit mi yaptırdın, kalan 8 aylık telefon faturasını, ötv'sini kdv sini komple alıyorlar hocam.


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    someone_from_71 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pc 1000 TL diyelim, sana 700 e geldi, sende bunun 200 ünü ödedin şuana kadar. 500 ödemen gerekirken 1000 tl ye tamamlıyorlar, yani 800 daha ödüyorsun, + 10 taksit mi yaptırdın, kalan 8 aylık telefon faturasını, ötv'sini kdv sini komple alıyorlar hocam.


    -----------------------------

    yok daha neler :| ohaa soygun lan bu resmen... yarın gidip konuşayım bir bakalım daha ne kadar yaracak bu ttnet bizi .s


Toplam Hit: 745 Toplam Mesaj: 6