TTNET Hakkında Soru 

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

     

    kotalar her ayın 1ndemi sıfırlanıyor yoksa fatura kesim tarihinden itibaren mi ?

    indirimli internet kullanıyorum 6 ay 12 tl kotayı aştığımda ek ücret 12 tl nin üstüne mi gelir yoksa o ay indirimim geçersiz sayılıp onun üstünemi gelir ?

    aralıkta abone oldum ilk 6 ay 12 tl dendi ama ilk ay 54 tl geldi bu şimdi kandırmacamı?

    +ev adresine fatura gelmedi telefon faturasını yatırırken sordum interneti ödedim , online işlem merkezine girip faturamı basılı olarak adresime gönder yazan yere tik attım inş gelir eve fatura

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    1.) ayın sonunda 00.00 da kota sıfırlanır.

    2.) muhtemelen indirimli fiyatın üstüne yazılır.

    3.) bu gibi durumlara hazırlıklı ol..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    1-2 nin cevabını almışsın zaten. 3 için konuşuyorum.aynı şey gümüşservi nin başına geldi. onun üzerine ben araştırdım. kotalı kullanıcılar hep nedense kotanın neti bağlattığı ay tam olduğunu düşünüyo dediler. kota günlük hesaplanıyomuş arkadaşlar. mesela ümüşte olduğu gibi ayın 19 unda nete abone olduysan 4gb kotan yok. 4096 / 30 X 11 = yaklaşık 1.5 gb kotan vardır.sen 4 gb diye aıldıysan fazlası kota aşımına giriyo.ve ilk ay yarım olduğu için ikinci ayın faturası ile birleşip iki fatura geliyo. seninde durumun bu şekilde sanırım.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 947 Toplam Mesaj: 3