Ttnet Kota

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    arkadaşlar ınternette sadece tavla oynuyorum ve 6gb kotam var bu ay 7gb geçmişim bu tavlayla olacak iş değil birileri benim nete giriyor olabilir mi ? eğer giriyorlarsa nasıl öğrenebilirim.


    Hayat bir denklem...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    öncelikle TTNET kullanıyorsan kotanı şişiriyorlar aklında olsun.İndirdiğinin %20 si kadarda onlar ilave ediyorlar.

    İnternetin kablosuz değilse başkası internetini çalamaz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    kimse netine girmiyor

    güncellemeleri kapat

    antivirüs güncellemesi varsa oda etkiler

    bilgisayarın internetle çalışan bi program varsa o etkiliyorda olabilir

    son olarak artık herşeyinnn boyutu çok yükseldi internet büyüdükçe  çoğu şey etkiler kota filan yetmez oldu


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    öncelikle TTNET kullanıyorsan kotanı şişiriyorlar aklında olsun.İndirdiğinin %20 si kadarda onlar ilave ediyorlar.

    İnternetin kablosuz değilse başkası internetini çalamaz.

    kablosuz net baska bı ınternet secme sansım olmadığı ıcın kullanıyorum


    Hayat bir denklem...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    kimse netine girmiyor

    güncellemeleri kapat

    antivirüs güncellemesi varsa oda etkiler

    bilgisayarın internetle çalışan bi program varsa o etkiliyorda olabilir

    son olarak artık herşeyinnn boyutu çok yükseldi internet büyüdükçe  çoğu şey etkiler kota filan yetmez oldu

    usta pc xp guncelleme acık ve baska ınternet tabanlı calısan program yok sadece guncelleme ve tavla.. 13gb  fazla deıl mı


    Hayat bir denklem...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burhan808
    burhan808's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    kardeşim indir kur arada gir bak ağda senden başka biri var mı?

    burhan808 tarafından 19/Nis/13 20:04 tarihinde düzenlenmiştir

    "O da Senden Razi Dön Rabbine"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kilit11
    kilit11's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2013
    Erkek
    burhan808 bunu yazdı

    kardeşim indir kur arada gir bak ağda senden başka biri var mı?

    Banada faydası oldu paylaşım için teşekkürler.


    21 mayıs 1864
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    kilit11 bunu yazdı
    burhan808 bunu yazdı

    kardeşim indir kur arada gir bak ağda senden başka biri var mı?

    Banada faydası oldu paylaşım için teşekkürler.

    +1 banada

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.tamindir.com/ey-dsl/ bu da vardı

    edit ; http://www.shenturk.com/delphi/ey-dsl-3-ttnet-son-surum?ref=top-banner

    noname tarafından 19/Nis/13 20:28 tarihinde düzenlenmiştir

    ...said addicted.
Toplam Hit: 818 Toplam Mesaj: 9