Ttnet Kota
-
arkadaşlar ınternette sadece tavla oynuyorum ve 6gb kotam var bu ay 7gb geçmişim bu tavlayla olacak iş değil birileri benim nete giriyor olabilir mi ? eğer giriyorlarsa nasıl öğrenebilirim.
-
öncelikle TTNET kullanıyorsan kotanı şişiriyorlar aklında olsun.İndirdiğinin %20 si kadarda onlar ilave ediyorlar.
İnternetin kablosuz değilse başkası internetini çalamaz.
-
kimse netine girmiyor
güncellemeleri kapat
antivirüs güncellemesi varsa oda etkiler
bilgisayarın internetle çalışan bi program varsa o etkiliyorda olabilir
son olarak artık herşeyinnn boyutu çok yükseldi internet büyüdükçe çoğu şey etkiler kota filan yetmez oldu
-
u235 bunu yazdı
öncelikle TTNET kullanıyorsan kotanı şişiriyorlar aklında olsun.İndirdiğinin %20 si kadarda onlar ilave ediyorlar.
İnternetin kablosuz değilse başkası internetini çalamaz.
kablosuz net baska bı ınternet secme sansım olmadığı ıcın kullanıyorum
-
zalimadam bunu yazdı
kimse netine girmiyor
güncellemeleri kapat
antivirüs güncellemesi varsa oda etkiler
bilgisayarın internetle çalışan bi program varsa o etkiliyorda olabilir
son olarak artık herşeyinnn boyutu çok yükseldi internet büyüdükçe çoğu şey etkiler kota filan yetmez oldu
usta pc xp guncelleme acık ve baska ınternet tabanlı calısan program yok sadece guncelleme ve tavla.. 13gb fazla deıl mı
-
-
burhan808 bunu yazdı
kardeşim indir kur arada gir bak ağda senden başka biri var mı?
Banada faydası oldu paylaşım için teşekkürler.
-
kilit11 bunu yazdıburhan808 bunu yazdı
kardeşim indir kur arada gir bak ağda senden başka biri var mı?
Banada faydası oldu paylaşım için teşekkürler.
+1 banada
-
http://www.tamindir.com/ey-dsl/ bu da vardı
edit ; http://www.shenturk.com/delphi/ey-dsl-3-ttnet-son-surum?ref=top-banner
noname tarafından 19/Nis/13 20:28 tarihinde düzenlenmiştir
