Ttnet Mi Virüs Mü ?
-
25 Pc lik Bir ağ var günde 9 10 kez net gidio modeme res atıyorum server a ana pc ye net gelio fakat diyer pc ler e net gelmio tekrar res attıgımda bütün makinalara net geliyo ağ da virüsmü var diye bütün makinaları tararttım fakat pek spy ve worm tarzı virüsler bulmadı.işin ilginç yane net gidiginde torrent indirmeye dvm ediyor.sorun ttnet denmi yoqsa bizdenmi kaynaklıyo cözemedim modeme res attınca bi makinada net olması bi kaç kere daha res attınca diyer makinalarda net olması kafamı karıştırdı.bilgili müridlerimiz fikir verirlerse sevinirim
-
torrent programının kullandığı portu değiştirmeyi denedin mi?
-
Hyr Torrent Kapalıyken de net gidio bi şey degişmio :S
-
diğer pclerin dnslerini bir kontrol et ağda rogue server olabilir onu kaldırmak zorunda kalabilirsin
başlat-çalıştır-cmd-ipconfig /all
bir ana pc ne birde diğer girmeyen makinalara yap dns ve dhcplerini kontrol et hepsinin aynı dns&dhcp serverından işlem görüyor olması önemli...edit : shockmanin dediğide mümkün olabilir bende asıldığım zmn flashgete abim giremez evdeyken:)downloada abanıcak programlara sınır getir veya kapat...
-
Dışarı Verdiğin Bağlantılarda Adamlar GetRight FlashGet Gibi Down Programları Kullanıyor. Uyarı ver Kullanmasınlar Düzelir. Ağ Bandının Yitirilmesine Sebep oluyor. Dengesizlik oradan oluşuyor.
-
Wireless ı Kapattım ağda kullandıgım bütün dns ler aynı modemi de sıfırlayıp baştan kurdum bi şey degişmedi torrent kapalıykende net gidio hocam hiç bi şey annamadım ::S
-
Başka Önerisi Olan ?
-
bychaos bunu yazdı:
Öneri Gözünün Önünde Olmadıysa olmadı dersin, Amma Ben Senden bişey anlamadım Hocam yahu. Derdin tam olarak nedir.?
-----------------------------
Başka Önerisi Olan ?
----------------------------- -
Netle Her Baglantı Kurdugumda Nod 32 köşede çıkıyor link : http://img368.imageshack.us/img368/2051/adszln8.jpg sorun bu virüsden büyük ihtimal tarattım bi şey bulamadı ad aware spy ware doctor akşam da kaspersky deniycem :S ? bu nalet şeyi nasıl silebilirim ?
Toplam Hit: 1965 Toplam Mesaj: 9
