Ttnet Netdisk Bilmecesi
-
bugün gelen fatura yanında bir kağıtla geldi, içeriği şöyle
ttnet, netdisk diye bir hizmet sağlamaya başlayacakmış, (50 gb cloud disk alanı)
diyor ki bu hizmetimiz 1 nisan ile 30 haziran arasında size ücretsiz sunulacaktır (istemediğim halde)
sonraki paragrafta da paketinizin ücreti 1 nisan tarihinde 59 tl olarak güncellenecektir (bu güncelleme kelimesi de yeni mode, kitleyecez demiyolar da)
lan madem ücretsiz vereceksiniz niye benim tarifemin ücreti artıyor, ben bu hizmeti almak zorunda mıyıım
tarife ücretini 10 lira artırarark hazirana kadar bana istemediğim bir hizmeti ücretsiz kullandıracaklar, hazirandan sonra iyice kitleyecekler sanırım -
Adil kullanım kotasını da 25 gb dan 50 gb a yükseltmişler sağolsunlar(!)
Netdisk bilmecesi ise muamma, hiç elişmemek gerek :)
-
he ya bana da geldi o kağıttan. düşüncem şudur ki; ttnet upload hızını bu servisi kullanan müşterileri
için arttırırsa türkiye'de en çok kullanılan bulut sistemi olur. sırf bu hizmet için ttnete geçen bile olur.
tabi ttnet ne soksam yararıma dediği için zannetmiyorum böyle bişey yapsın.
-
ben zaten yalın nete 62 lira veriyorum :| acaba benim ki azalacak mı :W vay anasını :W
-
benım aklım almyor arkadaş kendi kişiselim global bir sanak diske yüklemek ve korunabilmesi için para ödemek var bunda bi ipnelik yarın öbür gün depoda kı bilgigeri kullanıcılara satmaya kalkabilirler :D
-
Banada geldi bu ziktiğim mektup.. Hem ücretsiz hemde tarifede artış nasıl oluyor.Neyin kafasını yaşıyor bu ttnet..
