Ttnet Netdisk Bilmecesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    bugün gelen fatura yanında bir kağıtla geldi, içeriği şöyle

    ttnet, netdisk diye bir hizmet sağlamaya başlayacakmış, (50 gb cloud disk alanı)

    diyor ki bu hizmetimiz 1 nisan ile 30 haziran arasında size ücretsiz sunulacaktır (istemediğim halde)

    sonraki paragrafta da paketinizin ücreti 1 nisan tarihinde 59 tl olarak güncellenecektir (bu güncelleme kelimesi de yeni mode, kitleyecez demiyolar da)

    lan madem ücretsiz vereceksiniz niye benim tarifemin ücreti artıyor, ben bu hizmeti almak zorunda mıyıım


    tarife ücretini 10 lira artırarark hazirana kadar bana istemediğim bir hizmeti ücretsiz kullandıracaklar, hazirandan sonra iyice kitleyecekler sanırım


    ulan bir susar mısın?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Adil kullanım kotasını da 25 gb dan 50 gb a yükseltmişler sağolsunlar(!)

    Netdisk bilmecesi ise muamma, hiç elişmemek gerek :)


    Solak Cerrah
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    he ya bana da geldi o kağıttan. düşüncem şudur ki; ttnet upload hızını bu servisi kullanan müşterileri

    için arttırırsa türkiye'de en çok kullanılan bulut sistemi olur. sırf bu hizmet için ttnete geçen bile olur.

    tabi ttnet ne soksam yararıma dediği için zannetmiyorum böyle bişey yapsın. 


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    ben zaten yalın nete 62 lira veriyorum :| acaba benim ki azalacak mı :W vay anasını :W


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q3zqin
    q3zqin's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2010
    Erkek

    benım aklım almyor arkadaş kendi kişiselim global bir sanak diske yüklemek ve korunabilmesi için para ödemek var bunda bi ipnelik yarın öbür gün depoda kı bilgigeri kullanıcılara satmaya kalkabilirler :D 


    * Bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik .. Hayatla erken seviştik üstümüze kaldı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Banada geldi bu ziktiğim mektup.. Hem ücretsiz hemde tarifede artış nasıl oluyor.Neyin kafasını yaşıyor bu ttnet.. 

Toplam Hit: 1339 Toplam Mesaj: 6