Ttnet Sınırsız?
-
Merhaba arkadaşlar bi sorum olacaktı. Ben 02/08/2007 tarihinde ttnet kampanyasına katıldım 4 gb limitliye.
Başvuru Durumu: Tamamlamış olarak göstermekte. Şimdi bu konuyla ilgili bir sorum olacak bilenlerin cevaplamasını rica ediyorum.Bu ay (haziran) faturasını 24 haziranda 30,25 tl ödedim. Daha sonra bu tarih arasında 24 - 27 haziran arasında 2 gb kotayı aştım ve ben bugun sınırsız tarifeye geçmek istiyorum. Sorularım şunlar;
1- Bu 2 gb kota aşım ücreti 20 tl bana ne zaman gelicek?
2- Sınırsıza bugun geçersem sınırsız hakkım ne zaman başlıyor?
3- Sınırsız 45 tl 2 gb kota aşım ücretiyle birlikte temmuzda 65 tlmi gelicek?
4- Kampanya 2 yıllıktı kampanyadan çıkarsam çıkma parası ödermiyim?
Aktif Kampanya Bitiş Tarihi: 2009-08-02 diye göstermekte.
-
20 lirada işlem bedeli alıyorlarmış..
-
1 mbit leri 8 mbit e yükseltmişler doğru mu?
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
1 mbit leri 8 mbit e yükseltmişler doğru mu?
-----------------------------sanırım yeni kullanıcılar için..
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
20 lirada işlem bedeli alıyorlarmış..
-----------------------------
internetten geçiş yapıcam ama?
