Ttnet Ten Jest
-
dün akşam saat 10:30 civarı evdeki netimi kesti ttnet faturaları ödemeyi unutmuşum :)
neyse sorun yok ama bi baktım mail.google.com a ve benim hosting firmasına girebiliyorum başka nereye tıklasam ttnetin borcundan dolayı blabla sayfasına yönlendiriyor :)
dedim acaba işlem yapabilirmiyim diye denedim 5-6 kez karşılıkla maillleştik arkadaşla
serverede dosya yükledim sabah ofisten aldım (:
bu iki sayfanın ortak noktası ise browserda (ff) son girdiğim siteler olması
teşekkürler ttnet..
not: eskiden gece 2 den sonra kesiyolardı artık erken kesiyolar :) ben kesene kadar fatura ödemiyomda her 3 ayda bi kesiyolar ordan tecrübeliyim :) muah
-
edit: zaten kapalı değil mi
-
Ercab bunu yazdı:
-----------------------------
herneyse abicim her zaman kafam girsin
-----------------------------yazdığınız yorumlara dikkat edelim arkadaşlar.. sonra siteyi kapatıyorlar.. ince eleyip sık dokuyorlar.. biraz dikkatli olalım..
