folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ttnet TP-Link Td-W8101g Modem Kurulum Sorunu



Ttnet TP-Link Td-W8101g Modem Kurulum Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Hocalar elimde bu modemden var, kullanıcı adı kısmı xxxxx @ttnet şeklinde ama ben servis saglayıcısı olarak d-smart kullanıyorum. 

    Yani @ttnet yerine @smileadsl.net yazmam gerekli ama ttnet yazısını değiştiremiyorum.

     

    Modem üzerinde versiyon yazması gerekiyor ama ttnet seri numarası basmış üzerne okunmuyor. Güncelleme yapmaya çalıştım bu modem adına bulduğum tüm firmware ' leri kurmaya çalıştım ama hata veriyor " Modeminiz tarafından bu firmware kabul edilmedi" diye uyarı veriyor.

     

    Ne yapabilirim ?  

     

    Asıl amacım şu linkte verdiğim sorunu çözebilmek. MTU ayarlarını değiştirerek çözebiliyorum sadece sorunu. ama şimdi bağlantım son iki gündür 8Mbps yi desteklemiyor diye kopuyormuş. 

    http://www.tahribat.com/Forum-D-Smart-Modeme-Android-Ile-Baglaniyorum-Google-Play-Market-Acilmiyor-181437/


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burhan808
    burhan808's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    hacım bunları denedin mi?

    http://www.tp-link.com/en/support/download/?pcid=203&model=TD-W8101G&version=

     


    "O da Senden Razi Dön Rabbine"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Denedim hoca yok 


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burhan808
    burhan808's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    Hacı;

    Komut satırını aç
    ''telnet 192.168.1.1'' - modem adresi neyse artık-
    Modem şifrenizi gir. - default şifre: admin, ttnet kampanyalı ise: ttnet-
    ''sys pppnamelock off'' - @ttnet ismini kaldır-
    ''sys modelcheck off'' - firmware kontrolunu kaldır, istediğin yazılımı at

     


    "O da Senden Razi Dön Rabbine"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    hacı bu işi ben mi yapamıyorum yoksa verdiğin komutlarda sıkıntı mı var :S


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    tamamdır hoca telnet i active etmem gerekiyormuş  halletim verdiğin kodlarla sağolasın 


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
Toplam Hit: 2575 Toplam Mesaj: 6