folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ttnet Vdsl2 Hakkında Fikirleriniz



Ttnet Vdsl2 Hakkında Fikirleriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.ttnet.com.tr/web/307-1238-1-1/tur/destek/destek__bilgi_bankasi__sikca_sorulan_sorular__baglanti_cesitleri/ttnet_vdsl2#3

     

    ttnet vdsl2 hakkında fikirleriniz nedir.alan varmı fiatlari nasil acaba?


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uhp
    uhp's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2007
    Erkek

    lüzumsuz gibi hocam. 16 mbit bağlantı için 98 lira.

    superonline ın fiberobtik bağlantı fiyatlarına bi bak derim. yanlıs hatırlamıyosam 100mbt 150 lira gibiydi..(tabi bu imkan sadece sitelerde oluyo orası ayrı)


    ////Bazıları bir yumurta yumurtlar,kırk mahelleye haber verirler,bazıları ise kırk yumurta yumurtlar bir mahalle zor duyar... ///Her türlü kapak itina ile hazırlanır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    fiatlar yüksek aylık 110 tl den başlıyor.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uhp
    uhp's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2007
    Erkek

    http://www.superonline.net/bireysel/kampanyalar/superpaket.aspx


    ////Bazıları bir yumurta yumurtlar,kırk mahelleye haber verirler,bazıları ise kırk yumurta yumurtlar bir mahalle zor duyar... ///Her türlü kapak itina ile hazırlanır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Fiyatlar gayet normal, 1 mb 30 liraysa, 16 mb 100 lira üstünde olması anormal değil.

    Önemli olan alt yapınız destekliyor mu ? Yıllardır telekom sektöründeyim, ama santrala olan uzaklığımdan dolayı 1 mb kullanamıyorum. Her şey para değil...


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    2 farklı yerde kullandım, hatta ankarada ilk kullanan benim kurtuluşta bi yurda taktık, allah belasını versin...

    telekomdan geliyorlar, hat tespiti yapıyorlar, modemden bakıyorsun desteklediği hat 38.000 mbps

    tamam diyor veriyorlar,

    günlük en az 3 saat bağlantı yok...

    2 adet modemleri var ttnetin getirdiği birisi huawei diğerini hatırlamıyorum, türkçeleştiren ttnein salak programcıları javascript hatası yapmış alette wireless acamıyorsun :|

    Bunu kendileride kabul ettiler...

    Aman hocam, sakın ama sakın başıma actığı belanın hesabı yok...

    hattı almadan önce ttnet müşteri hizmetlerinden santralinin telefon numarasını al...

    555 bir numara verecekler orayı arayıp kendi santralinin 220 ile başlayan santral numaranı al...

    ara, saolsunlar ilgileniyorlar, deki abicim evim burda bu telefon numaram 8 mbit taktıracam ama destekliyormu...

    en sağlam bilgiyi oradan alırsın...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    VDSL2'nin ADSL'den farkı nedir?

    VDSL2 ve ADSL hizmetlerinin her ikisi de bakır kablo üzerinden verilmektedir. Ancak VDSL2 hizmeti teorik olarak 100 Mbps'e kadar yüksek bant genişliği sunmaktadır.

    başka bişey demeye gerek yok zaten.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    attack bunu yazdı:
    -----------------------------

    VDSL2'nin ADSL'den farkı nedir?

    VDSL2 ve ADSL hizmetlerinin her ikisi de bakır kablo üzerinden verilmektedir. Ancak VDSL2 hizmeti teorik olarak 100 Mbps'e kadar yüksek bant genişliği sunmaktadır.

    başka bişey demeye gerek yok zaten.


    -----------------------------

    Alıntı güzel ama işaretlenen yer yanlış hocam :)))

     

    VDSL2 ve ADSL hizmetlerinin her ikisi de bakır kablo üzerinden verilmektedir. Ancak VDSL2 hizmeti teorik olarak 100 Mbps'e kadar yüksek bant genişliği sunmaktadır.

    başka bişey demeye gerek yok zaten.

    Sadece teorikde verebiliyor :)))

    Bi Kafeye aldık, dün akşam 3saat yoktu kızılayda...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    Teori de Usb 2.0 ın veri kopyalama hızı da çok fazla ama pratikte bir türlü teoriyi yakalayamadı. Sanırım ttnetin düzende aynı şekilde :)


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    abi amk adamın biri amsterdamda 100 mb internete giriyor ta paristen felan ping atıyor adamın 100 mbit in 75 mb out. gelde şimdi çıldırma. ne biçim ülkede yaşıyoruz be! 2 mbit yapayım dedim 60 küsür lira dediler. vdsl2 de in var da up kaç onu bilelim.


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
Toplam Hit: 1464 Toplam Mesaj: 10