folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Ttneti Değiştirmek İstiyorum Yardım?



Ttneti Değiştirmek İstiyorum Yardım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    9 senedir ttnet kullanıcısıyım.suan ttnet netlimitsiz tarifesi kullanıyorum.hattm 4 mbti destekliyomuş daha fazlasını vermiyolar.net hız olarak bana 2.8 mbt olarak geliyor.fiber caddeme cok yakın.ama evinizin önünden geçmesi lazım diyorlar.ancak hiç memnun değilim.55 lira fatura ödüyorum.oda cok koyuyo adama.ttneti değiştirmek istiyorum.sizin bildiğiniz daha uygun ve hızı iyi olan bir servis sağlayıcısı önerisi verirmisinz?


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Senin duruma yakındı bizim durum da 4 mb den fazlası desteklemiyordu. Doping internete geç 4 mb sabit hız veriyorlar.  ttnet birde bizim hızı 2 ye düşürmüş. 2 ay ne çektik bu internetten. bizde dopingden aldık. Gayet iyi 1 haftayı yeni geçti 140 GB a yakın dosya indirmişiz. Hız da güzel kesilmede olmuyor. şimdilik memnunuz. TTnet den kaçmak lazım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    imlegend bunu yazdı:
    -----------------------------

    Senin duruma yakındı bizim durum da 4 mb den fazlası desteklemiyordu. Doping internete geç 4 mb sabit hız veriyorlar.  ttnet birde bizim hızı 2 ye düşürmüş. 2 ay ne çektik bu internetten. bizde dopingden aldık. Gayet iyi 1 haftayı yeni geçti 140 GB a yakın dosya indirmişiz. Hız da güzel kesilmede olmuyor. şimdilik memnunuz. TTnet den kaçmak lazım.


    -----------------------------

    4 ten aşağı düşmüyo mu hocam baktınmı hızına.birde ne kadar veriyosun aylık.İmdirim bittikten sonra ne kadar vericeksn?


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    Eğer istanbuldaysan uydunet'i tavsiye ederim. 5mbit tarifesini kullanıyorum, gayet memnunum. 69 lira, hız testlerinde 4.95 ile 5.0 arasında görüyorsun zaten, ping de 4 ile 10 arasında gidip geliyo


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    chelishky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eğer istanbuldaysan uydunet'i tavsiye ederim. 5mbit tarifesini kullanıyorum, gayet memnunum. 69 lira, hız testlerinde 4.95 ile 5.0 arasında görüyorsun zaten, ping de 4 ile 10 arasında gidip geliyo


    -----------------------------

    bursadayım hoca uydunet bağlarlarmı bilmiyorum ama fiyat biraz tuzlu.


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    superonline fiberoptik tek geçerim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    Notorious bunu yazdı:
    -----------------------------

    superonline fiberoptik tek geçerim.


    -----------------------------

    bende onun istiyodum ama dün aradım.sadece apartmanlara veriyolarmıs.müstakil evlere veremiyolarmıs.


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    chelishky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eğer istanbuldaysan uydunet'i tavsiye ederim. 5mbit tarifesini kullanıyorum, gayet memnunum. 69 lira, hız testlerinde 4.95 ile 5.0 arasında görüyorsun zaten, ping de 4 ile 10 arasında gidip geliyo


    -----------------------------

    hocam eğer sen istanbuldaysan neden fiber kullanmıyorsun :S


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
Toplam Hit: 1108 Toplam Mesaj: 9