Ttnet'in Hediyesi?
-
herkese selam,
bugün telefonla ttnet abone merkezine davet ettiler. önümüzdeki 7 ay boyunca internet ücretinin 12 tl olacağını, bundan sonra 33.5 tl olacağını ve 60$ lık mikapi( müşteri temsilcisi aynen böyle yazdı) güvenlik paketi vereceklerini, önümüzdeki 2 yıl boyunca olan fiyat değişikliklerinden etkilenmeyeceğimizi, ve sokakta 4,5 saat wi-fi noktalarından internete girebileceğimi. ve bunu karşılığında hiç bir şey istemediklerini söylediler. bu eski üyelere bir hediye imiş . hemde bizim ttnetten. bende nazik hediyelerini kabul ettim . ama hala aklıma yatmadı bu iş. bu kampanya hakkında detaylı bilgiyi ttnet sitesindede bulamadım. bizim müridlerden kampanya hakkında bilgisi olan varmı acaba? bu işin içinden başka işler çıkarmı ?
-
ne kadar eskisin ki sen ?
-
aLsanCaK bunu yazdı:
-----------------------------
herkese selam,
bugün telefonla ttnet abone merkezine davet ettiler. önümüzdeki 7 ay boyunca internet ücretinin 12 tl olacağını, bundan sonra 33.5 tl olacağını ve 60$ lık mikapi( müşteri temsilcisi aynen böyle yazdı) güvenlik paketi vereceklerini, önümüzdeki 2 yıl boyunca olan fiyat değişikliklerinden etkilenmeyeceğimizi, ve sokakta 4,5 saat wi-fi noktalarından internete girebileceğimi. ve bunu karşılığında hiç bir şey istemediklerini söylediler. bu eski üyelere bir hediye imiş . hemde bizim ttnetten. bende nazik hediyelerini kabul ettim . ama hala aklıma yatmadı bu iş. bu kampanya hakkında detaylı bilgiyi ttnet sitesindede bulamadım. bizim müridlerden kampanya hakkında bilgisi olan varmı acaba? bu işin içinden başka işler çıkarmı ?
-----------------------------Hocam moralini bozmak gibi olmasın ama ttnet bu içinden hertürlü şey çıkabilir. Bizim kirve telefonu kapattırmak istediğinde işte siz bizim eski müşterimizsiniz 1 yıl boyunca sadece bağlantı ücretini ödeyip 2000 dk bedava konuşun dediler en son 350 tl fatura gelmişti. Ona göre dikkat et hocam.
-
sirpence 6 senelik aboneyim.
twilight_flame bakalım bende kuşkuluyum hala
-
taahhütname yenilemek için yapılmış olabilir (:
-
attack öyle bişeydende söz etmediler. bilgim olmadan uzatmış olabilirlermi ?
-
aLsanCaK bunu yazdı:
-----------------------------
attack öyle bişeydende söz etmediler. bilgim olmadan uzatmış olabilirlermi ?
-----------------------------benim fikrim o yönde çünkü artık abonelerin eline taahhütname vermiyolar. istersen bi arayıp öğren hocam.
-
ben 2 senelik aboneliğimi doldurdum. gittim yeni modem aldim ayri eten 6 ayy boyunca yari fiyatini odiyeceğim internetin. ama 2 yıllık taahudname imzaladim. modem farki ayda 3 ytl faturaya eklenecek. onun dişinda eski aboneler için bir kampanyasini bilmiyorum. sen 6 senelik olduğun için olabilir.
