Türk Net Hakkında Bilgisi Olan Veya Kullanan Varmı??
-
biraz önce turknetten aradılar kampanyalar hakkında bilgi vermek için müşteri temsilcisinin anlattıkları cazip geldi
8 mbit sınırsız 8 ay boyunca 25 tl evde internetin varsa kurulum ücreti geçiş ücreti vs. almıyolarmış ayrıca sitesinde okudum sabit telefon hattı gereksinimi yokmuş
valla bana gayet mantıklı geldi 1996 dan beri hizmet veriyorlarmış ama ben şimdi duydum adını ya dandik yada ben çok cahil kalmışım :) internette aradım biraz herkes ayrı telden çalıyo dedim ne
varsa bizim TBT müridlerinde vardır koptum geldim :)
aranızda kendi,bir arkadaşı veya bir tanıdığı kullanan veya turknet hakkında bilgi sahibi olan varmı ???
-
hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..
bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin
http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/
-
kendi fiber optik ağından vermiyorsa bütün fiyatlar aynıdır.
size 2 yıl tahaddüt yaparlar toplamasını çıkartmasını yaparsınız toplamda ttnet ile aynı parayı ödemiş olursunuz.
aynı şekilde ttnette de hala kullanıcıysanız ve hiç bir tahaddüt yoksa indirim yaptırtabilirsiniz
telefon hattı gereksinimi yoksa bile telefon parasını alıyorlar buda ayrı bu tüm satıcılar için geçerli
boşa değişme bence
@alkolik
bendeki modem de ttnet fakat uzantı değiştirilebiliyor

-
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..
bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin
http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/
-----------------------------hocam hiç web arayüzünden denedinmi o modemi kurmayı, bir yöntemi olması lazım
yada firmware güncellemesi vb...
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..
bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin
http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/
-----------------------------hocam hiç web arayüzünden denedinmi o modemi kurmayı, bir yöntemi olması lazım
yada firmware güncellemesi vb...
-----------------------------Arayüzden de değişmemişti hocam
güncellemeyi denemedim hocam belki de olurdu...
Pikatel combo max tı modem zaten değiştirecektim :) kablosuz bi modem taktım..
-
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..
bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin
http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/
-----------------------------hocam hiç web arayüzünden denedinmi o modemi kurmayı, bir yöntemi olması lazım
yada firmware güncellemesi vb...
-----------------------------Arayüzden de değişmemişti hocam
güncellemeyi denemedim hocam belki de olurdu...
Pikatel combo max tı modem zaten değiştirecektim :) kablosuz bi modem taktım..
-----------------------------benim pikatel combomax yandı elektrikten dlolayı. Az önce bu konuyu ookurken şu modemin ayarlarıyla oynayayım dedim. firmware güncellemeye çalışırken airties rt11 ide kaybettik. Şimdi exper ewm var yine ttnet modemi onu kullanıom cenabetmiyim anlamadım aq
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..
bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin
http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/
-----------------------------hocam hiç web arayüzünden denedinmi o modemi kurmayı, bir yöntemi olması lazım
yada firmware güncellemesi vb...
-----------------------------Arayüzden de değişmemişti hocam
güncellemeyi denemedim hocam belki de olurdu...
Pikatel combo max tı modem zaten değiştirecektim :) kablosuz bi modem taktım..
-----------------------------benim pikatel combomax yandı elektrikten dlolayı. Az önce bu konuyu ookurken şu modemin ayarlarıyla oynayayım dedim. firmware güncellemeye çalışırken airties rt11 ide kaybettik. Şimdi exper ewm var yine ttnet modemi onu kullanıom cenabetmiyim anlamadım aq
-----------------------------:):):) hacı iyi güldüm valla ya :):)
-
ben turk net'ten hem 3 tane GHDSL kullaniyorum hem de 2 tane normal ADSL baglantim var (ne bicim tasak ghdsl kullaniyor demeyin hemen sirketin) memnunum Arnavutkoy-Bolluca dayiz ilk ghdsl acilirken cok ugrasmistik mevcut portlar limitli oldugundan veremiyorlardi filan ama adsl de ne ugrastim nede bir sorun yasadim.
Telefon hatlari kopuyor bulundugum bolgede. ariza kaydi aciyorum en gec 1 saat icinde cozuyorlar. burayi biliyormusunuz bilmiyorum ama inekler otluyor sirketin etrafinda be
