folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Türk Net Hakkında Bilgisi Olan Veya Kullanan Varmı??



Türk Net Hakkında Bilgisi Olan Veya Kullanan Varmı??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KozMoz
    KozMoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek

    biraz önce turknetten aradılar kampanyalar hakkında bilgi vermek için müşteri temsilcisinin anlattıkları cazip geldi

    8 mbit sınırsız  8 ay boyunca 25 tl  evde internetin varsa kurulum ücreti geçiş ücreti vs. almıyolarmış ayrıca  sitesinde okudum sabit telefon hattı gereksinimi yokmuş

    valla bana gayet mantıklı geldi 1996 dan beri hizmet veriyorlarmış ama ben şimdi duydum adını ya dandik yada ben çok cahil kalmışım :) internette aradım biraz  herkes ayrı telden çalıyo dedim ne

    varsa bizim TBT müridlerinde  vardır koptum geldim :)

    aranızda kendi,bir arkadaşı veya bir tanıdığı kullanan veya turknet hakkında bilgi sahibi olan varmı ???


    Sevdiğin Kadın Seni Sevmiyorsa Sende Seni Seveni sev ozaman Abi. / www.waterwall.com.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi  kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..

    bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin

    http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    kendi fiber optik ağından vermiyorsa bütün fiyatlar aynıdır.

     

    size 2 yıl tahaddüt yaparlar toplamasını çıkartmasını yaparsınız toplamda ttnet ile aynı parayı ödemiş olursunuz.

    aynı şekilde ttnette de hala kullanıcıysanız ve hiç bir tahaddüt yoksa indirim yaptırtabilirsiniz

    telefon hattı gereksinimi yoksa bile telefon parasını alıyorlar buda ayrı bu tüm satıcılar için geçerli

     

    boşa değişme bence

     

    @alkolik

    bendeki modem de ttnet fakat uzantı değiştirilebiliyor

    http://srv13.fotocunuz.com/427modem.png

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi  kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..

    bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin

    http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/


    -----------------------------

     

    hocam hiç web arayüzünden denedinmi o modemi kurmayı, bir yöntemi olması lazım

     

    yada firmware güncellemesi vb...

     


    memento mori.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    rebellisch bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi  kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..

    bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin

    http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/


    -----------------------------

     

    hocam hiç web arayüzünden denedinmi o modemi kurmayı, bir yöntemi olması lazım

     

    yada firmware güncellemesi vb...

     


    -----------------------------

    Arayüzden de değişmemişti hocam

    güncellemeyi denemedim hocam belki de olurdu...

    Pikatel combo max tı  modem  zaten değiştirecektim :) kablosuz bi modem taktım..

     


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    rebellisch bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi  kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..

    bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin

    http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/


    -----------------------------

     

     

    hocam hiç web arayüzünden denedinmi o modemi kurmayı, bir yöntemi olması lazım

     

    yada firmware güncellemesi vb...

     


    -----------------------------

     

    Arayüzden de değişmemişti hocam

    güncellemeyi denemedim hocam belki de olurdu...

    Pikatel combo max tı  modem  zaten değiştirecektim :) kablosuz bi modem taktım..

     


    -----------------------------

    benim pikatel combomax yandı elektrikten dlolayı. Az önce bu konuyu ookurken şu modemin ayarlarıyla oynayayım dedim. firmware güncellemeye çalışırken airties rt11 ide kaybettik. Şimdi exper ewm var yine ttnet modemi onu kullanıom cenabetmiyim anlamadım aq


    memento mori.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    rebellisch bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    rebellisch bunu yazdı:
    -----------------------------

    aLcoLiq bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bende gecen ay geçtim geçiş işleminde şöyle bi sorun yaşadım modemim ttnetten aldıgım modemdi  kullanıcı adındaki uzantı değişmiyordu başka bir modem taktım mecburen,onun dışında benim paket 8 mbit ama şimdiye kadar 4 ün üzerinde görmedim yalnız bu benim bulundugum yerlede ilgili olabilir, hiç kesinti yaşamadım henüz müşteri hizmetlerini aramadım o hizmet nasıl bende bilemiyorum. hocam aklıma gelenler bunlar..

    bu arada aynı konudan bende açmıştım ordaki yanıtlarada bakabilirsin

    http://www.tahribat.com/Forum-Turk-Net-Kullanan-Yada-Bilgisi-Olan-133078/


    -----------------------------

     

     

    hocam hiç web arayüzünden denedinmi o modemi kurmayı, bir yöntemi olması lazım

     

    yada firmware güncellemesi vb...

     


    -----------------------------

     

    Arayüzden de değişmemişti hocam

    güncellemeyi denemedim hocam belki de olurdu...

    Pikatel combo max tı  modem  zaten değiştirecektim :) kablosuz bi modem taktım..

     


    -----------------------------

    benim pikatel combomax yandı elektrikten dlolayı. Az önce bu konuyu ookurken şu modemin ayarlarıyla oynayayım dedim. firmware güncellemeye çalışırken airties rt11 ide kaybettik. Şimdi exper ewm var yine ttnet modemi onu kullanıom cenabetmiyim anlamadım aq


    -----------------------------

    :):):) hacı iyi güldüm valla ya :):)


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    ben turk net'ten  hem 3 tane GHDSL kullaniyorum hem de 2 tane normal ADSL baglantim var (ne bicim tasak ghdsl kullaniyor demeyin hemen sirketin) memnunum Arnavutkoy-Bolluca dayiz ilk ghdsl acilirken cok ugrasmistik mevcut portlar limitli oldugundan veremiyorlardi filan ama adsl de ne ugrastim nede bir sorun yasadim.

    Telefon hatlari kopuyor bulundugum bolgede. ariza kaydi aciyorum en gec 1 saat icinde cozuyorlar. burayi biliyormusunuz bilmiyorum ama inekler otluyor sirketin etrafinda be


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 2584 Toplam Mesaj: 8