Türk Net Modem Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek

    Hocalar merhaba,

    TTNET belasından ve kazıkçı stratejilerinden kurtulmak için bu ayın faturasını da ödeyip, evimden def etmek istiyorum.

    TürkNet'i inceledim ve yazdıkları hizmetlere ve arayıp aldığım bilgilere göre efsane hizmet veriyorlar.

    Ama kafamı karıştıran ve huzursuz eden tek bir nokta var. 

    Her şey yolunda. Başvuruyu yaptım, çıktı alıp imzalayıp gönderdim ve ellerine ulaştı belgeler. Bu hafta içi bekliyorum ama, modemin VDSL desteklemesi gibi bir özellik istiyorlarmış. 

    Benim şuan kullandığım modem ile bu interneti kullanabiliyor muyum anlayamadım. Modemlerden de çok anlamam açıkcası. 

    Bu zımbırtı destekliyor mu acaba?

     

    Eğer desteklemiyor ise, bu Türknet'i kullanabilmem için hangi modemi almam gerekir? En ucuz yollusundan lütfen...

    Modeli: ZYXEL VMG3312-B10B

    Th3Ultra tarafından 08/Eki/16 22:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım. 

    Bakalım hocam eğer beğenmez isem, taahhüt istemiyorlar. İptal ettiririm. Bu modem çalıştırıyor ise tamamdır.


    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    ftp://ftp.zyxel.com.tr/Zyxel_urunleri/MODEMLER/VDSL_MODEMLER/VMG3312-B10B/ZyXEL-VMG3312B10B-Turkce-Kurulu-Klavuzu.pdf

    kullanma klavuzu yukarıda. indirmedim ama VDSL modemler kategorisine koyduklarına göre destekliyor olabilir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek
    RockZs bunu yazdı

    ftp://ftp.zyxel.com.tr/Zyxel_urunleri/MODEMLER/VDSL_MODEMLER/VMG3312-B10B/ZyXEL-VMG3312B10B-Turkce-Kurulu-Klavuzu.pdf

    kullanma klavuzu yukarıda. indirmedim ama VDSL modemler kategorisine koyduklarına göre destekliyor olabilir.

    Anladım hocam. Eyvallah araştırma için.


    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biyoteknoloji
    Biyoteknoloji's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2015
    Erkek

    vdsl2 ozelligi varsa maximum hiz alirsin normal adsl modem varsa maximum 16mbit alirsin


    Love is nothing without fucking.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek
    Biyoteknoloji bunu yazdı

    vdsl2 ozelligi varsa maximum hiz alirsin normal adsl modem varsa maximum 16mbit alirsin

    Ben bu modem ile 3mb/s'yi gördüm hocam ama?

    TürkNet'in buradaki alt yapısı 35 Megabit'e kadar destekliyor imiş, bu hızı alir mıyım bu modemden?


    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    türknetin amk uyuz herifler fıtık ettiler ya. 

     


    Çok sıkılıyom
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım. 

    Perşembe gün belgeler ulaşmıştı ellerine, bugün bağladılar hocam.

    Şuan 3mb/s ile bağlanıyorum.

    Müşteri hizmetleri ile de 3 kez görüştüm, üçünde de deli dehşet yardımcı oldular.

    Sana rezalet denk geldi demek ki :ı 


    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AyTurk
    AyTurk's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2016
    Erkek
    Th3Ultra bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım. 

    Perşembe gün belgeler ulaşmıştı ellerine, bugün bağladılar hocam.

    Şuan 3mb/s ile bağlanıyorum.

    Müşteri hizmetleri ile de 3 kez görüştüm, üçünde de deli dehşet yardımcı oldular.

    Sana rezalet denk geldi demek ki :ı 

    Hacı hız olayını nasıl çözdün ?


    Siper et klavyeni, Dursun bu hayasızca akın...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Th3Ultra
    Th3Ultra's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2014
    Erkek
    AyTurk bunu yazdı
    Th3Ultra bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım. 

    Perşembe gün belgeler ulaşmıştı ellerine, bugün bağladılar hocam.

    Şuan 3mb/s ile bağlanıyorum.

    Müşteri hizmetleri ile de 3 kez görüştüm, üçünde de deli dehşet yardımcı oldular.

    Sana rezalet denk geldi demek ki :ı 

    Hacı hız olayını nasıl çözdün ?

    Ben herhangi bir şey yapmadım hocam. 

    Kendileri 40 cm kadar bir DSL kablosu bağladılar porta. Önceki TTNET iken kullandığım kabloyu yeni porta bağladıkları kabloya bağladım.

    Arayüzden şifreyi girdim ve aynı dakika kuruldu bağlantı.

    Denemek adına sunucu bazlı limiti olmayan bir download işlemi başlattım. 

    3,5mb/s'ye çıktı 15 saniye gibi bir sürede. 


    Amacımız; zengin olmak. Zengin görünmek değil.
Toplam Hit: 1951 Toplam Mesaj: 11
modem