Türk Net Modem Hk.
-
Hocalar merhaba,
TTNET belasından ve kazıkçı stratejilerinden kurtulmak için bu ayın faturasını da ödeyip, evimden def etmek istiyorum.
TürkNet'i inceledim ve yazdıkları hizmetlere ve arayıp aldığım bilgilere göre efsane hizmet veriyorlar.
Ama kafamı karıştıran ve huzursuz eden tek bir nokta var.
Her şey yolunda. Başvuruyu yaptım, çıktı alıp imzalayıp gönderdim ve ellerine ulaştı belgeler. Bu hafta içi bekliyorum ama, modemin VDSL desteklemesi gibi bir özellik istiyorlarmış.
Benim şuan kullandığım modem ile bu interneti kullanabiliyor muyum anlayamadım. Modemlerden de çok anlamam açıkcası.
Bu zımbırtı destekliyor mu acaba?

Eğer desteklemiyor ise, bu Türknet'i kullanabilmem için hangi modemi almam gerekir? En ucuz yollusundan lütfen...
Modeli: ZYXEL VMG3312-B10B
Th3Ultra tarafından 08/Eki/16 22:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım.
-
mkyb bunu yazdı
Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım.
Bakalım hocam eğer beğenmez isem, taahhüt istemiyorlar. İptal ettiririm. Bu modem çalıştırıyor ise tamamdır.
-
kullanma klavuzu yukarıda. indirmedim ama VDSL modemler kategorisine koyduklarına göre destekliyor olabilir.
-
RockZs bunu yazdı
kullanma klavuzu yukarıda. indirmedim ama VDSL modemler kategorisine koyduklarına göre destekliyor olabilir.
Anladım hocam. Eyvallah araştırma için.
-
vdsl2 ozelligi varsa maximum hiz alirsin normal adsl modem varsa maximum 16mbit alirsin
-
-
türknetin amk uyuz herifler fıtık ettiler ya.
-
mkyb bunu yazdı
Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım.
Perşembe gün belgeler ulaşmıştı ellerine, bugün bağladılar hocam.
Şuan 3mb/s ile bağlanıyorum.
Müşteri hizmetleri ile de 3 kez görüştüm, üçünde de deli dehşet yardımcı oldular.
Sana rezalet denk geldi demek ki :ı
-
Th3Ultra bunu yazdımkyb bunu yazdı
Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım.
Perşembe gün belgeler ulaşmıştı ellerine, bugün bağladılar hocam.
Şuan 3mb/s ile bağlanıyorum.
Müşteri hizmetleri ile de 3 kez görüştüm, üçünde de deli dehşet yardımcı oldular.
Sana rezalet denk geldi demek ki :ı
Hacı hız olayını nasıl çözdün ?
-
AyTurk bunu yazdıTh3Ultra bunu yazdımkyb bunu yazdı
Destekler. Ancak belirteyim o internet 1 Aydan önce bağlanmaz. Müşteri hizmetleri rezalet bi firma. Türk Telekom gibi mağazası falan yok ki gidip çalışanlara sarayım.
Perşembe gün belgeler ulaşmıştı ellerine, bugün bağladılar hocam.
Şuan 3mb/s ile bağlanıyorum.
Müşteri hizmetleri ile de 3 kez görüştüm, üçünde de deli dehşet yardımcı oldular.
Sana rezalet denk geldi demek ki :ı
Hacı hız olayını nasıl çözdün ?
Ben herhangi bir şey yapmadım hocam.
Kendileri 40 cm kadar bir DSL kablosu bağladılar porta. Önceki TTNET iken kullandığım kabloyu yeni porta bağladıkları kabloya bağladım.
Arayüzden şifreyi girdim ve aynı dakika kuruldu bağlantı.
Denemek adına sunucu bazlı limiti olmayan bir download işlemi başlattım.
3,5mb/s'ye çıktı 15 saniye gibi bir sürede.
