folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Türk Sineması



Türk Sineması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek
    Bugün sinemada kutsal savaşçı filmini izlerken bi düşündümde türk sineması veya abd dışında herhangi bi ülke tarafından hiç bu tür bilimkurgu,aksiyon,macera,fantastik vs. filmler yapılmıyor. Yönetmenlerin veya film şirketlerinin butür filmler yapmama sebepleri nedir çagdışı olmakmı , yapamamakmı yoksa yapmamakmı .

    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    yapmak isterlerse yapabilirler diye düşünüyorum. ama dediğin filmler genelde bütçesi iyi olan filmler oluyo. türkiyede bunu yapmaya kalkarsan filmin parasını çıkaramazsın. bizimkilerde mecburen ona göre bütçe ayırdığından kaliteli filmler çıkmıyo haliyle.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Beğendiğim Türk filmleri :D 



    Ask.Tesadufleri.Sever.2010

    Cakal.2010.

    Guz.Sancisi.2009.

    Kurtlar.Vadisi.Filistin.2011

    Siyah.Beyaz.2010

    Vali.2008.

    Yazi.Tura.2004.

    Kaybedenler.Kulubu.2010

    yumurta-2008

     

    kavsak-2010-

     

     

    denizden-gelen-2010

     

     

    ejder-kapani-2009

     

     

    o-cocuklari-2008

     

    dar-alanda-kisa-paslasmalar-2000

     

    paramparca-2010-

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Nasıl yapılmıyor abi? ABD dışındaki ülkelerde de yapılıyor gayet. Çok da klas filmler var, ancak Hollywood filmleri kadar iyi pazarlanmıyor/pazarlanmak istenmiyor/pazarlanamıyor/pazarlatılmıyor. Türk sineması zaten emekliyor hala onu siktir et.


    while (1<2)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    hacı olaya ülke gözüyle bakma,sinema dünyada çok büyük bir pazar.eğer yaptığın filmler ile kazanmak istiyorsan film kalite olacak,onun içinde sinema imkanlarin olacak.hollywood bu anlamda bir numara,orada sadece amerikalilar yok ki,parasi olan herkes gidip o imkanlardan faydalana bilir.türkiyede bir ara antalyayi film platolari ile doldurup holywood misali film üssü yapacaklardı.velhasıl;amerikayi tekrar keşfetmeye gerek yok,o stüdyoları kurmak kolay deil.

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------
    hacı olaya ülke gözüyle bakma,sinema dünyada çok büyük bir pazar.eğer yaptığın filmler ile kazanmak istiyorsan film kalite olacak,onun içinde sinema imkanlarin olacak.hollywood bu anlamda bir numara,orada sadece amerikalilar yok ki,parasi olan herkes gidip o imkanlardan faydalana bilir.türkiyede bir ara antalyayi film platolari ile doldurup holywood misali film üssü yapacaklardı.velhasıl;amerikayi tekrar keşfetmeye gerek yok,o stüdyoları kurmak kolay deil.
    -----------------------------

    petrol vadıda biz mi içdik he heza :)))

Toplam Hit: 846 Toplam Mesaj: 6