Türk Sineması
-
Bugün sinemada kutsal savaşçı filmini izlerken bi düşündümde türk sineması veya abd dışında herhangi bi ülke tarafından hiç bu tür bilimkurgu,aksiyon,macera,fantastik vs. filmler yapılmıyor. Yönetmenlerin veya film şirketlerinin butür filmler yapmama sebepleri nedir çagdışı olmakmı , yapamamakmı yoksa yapmamakmı .
-
yapmak isterlerse yapabilirler diye düşünüyorum. ama dediğin filmler genelde bütçesi iyi olan filmler oluyo. türkiyede bunu yapmaya kalkarsan filmin parasını çıkaramazsın. bizimkilerde mecburen ona göre bütçe ayırdığından kaliteli filmler çıkmıyo haliyle.
-
Beğendiğim Türk filmleri :D
Ask.Tesadufleri.Sever.2010
Cakal.2010.
Guz.Sancisi.2009.
Kurtlar.Vadisi.Filistin.2011
Siyah.Beyaz.2010
Vali.2008.
Yazi.Tura.2004.
Kaybedenler.Kulubu.2010
yumurta-2008
kavsak-2010-
denizden-gelen-2010
ejder-kapani-2009
o-cocuklari-2008
dar-alanda-kisa-paslasmalar-2000
paramparca-2010- -
Nasıl yapılmıyor abi? ABD dışındaki ülkelerde de yapılıyor gayet. Çok da klas filmler var, ancak Hollywood filmleri kadar iyi pazarlanmıyor/pazarlanmak istenmiyor/pazarlanamıyor/pazarlatılmıyor. Türk sineması zaten emekliyor hala onu siktir et.
-
hacı olaya ülke gözüyle bakma,sinema dünyada çok büyük bir pazar.eğer yaptığın filmler ile kazanmak istiyorsan film kalite olacak,onun içinde sinema imkanlarin olacak.hollywood bu anlamda bir numara,orada sadece amerikalilar yok ki,parasi olan herkes gidip o imkanlardan faydalana bilir.türkiyede bir ara antalyayi film platolari ile doldurup holywood misali film üssü yapacaklardı.velhasıl;amerikayi tekrar keşfetmeye gerek yok,o stüdyoları kurmak kolay deil.
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------
hacı olaya ülke gözüyle bakma,sinema dünyada çok büyük bir pazar.eğer yaptığın filmler ile kazanmak istiyorsan film kalite olacak,onun içinde sinema imkanlarin olacak.hollywood bu anlamda bir numara,orada sadece amerikalilar yok ki,parasi olan herkes gidip o imkanlardan faydalana bilir.türkiyede bir ara antalyayi film platolari ile doldurup holywood misali film üssü yapacaklardı.velhasıl;amerikayi tekrar keşfetmeye gerek yok,o stüdyoları kurmak kolay deil.
-----------------------------
petrol vadıda biz mi içdik he heza :)))
