

Turk Telekomdan Gelen Mesaj
-
Bu mesajlar farklı eldenmı yazılıyor ? 1. ve 2. mesaj aynı 3. mesaj tamamen farklı . Bu adamların farklı bı mesaj sıstemı yokmu 3. mesaj bana bıraz feyk gıbı geldı.
Telefonda 2 gundur mesaj gonderme sorunu var. Bu konuda bılgısı olan varmı.

-
evvelsi günü de ilk defa görüyorum
-
4G gelince telefonu kapatıp açman gerekecek onu demek istemişler. Cuma gününün ilk saatlerinde resetlersin telefonu.
-
Bosluk bunu yazdı
evvelsi günü de ilk defa görüyorum
Onda sıkıntı yok hocam evvelsi gun yazıyor , benım gozume carpan şey
1. ve 2. mesajda virgüllerden sonra boşluk yok ama 3. mesajda var.
1. ve 2. mesajda cumlelerın sonunda ıyı gunler ve yok ve cumlenın sonunda nokta yok.
1. ve 2. mesajda noktalardan sonra bosluk bırakılmamış 3. mesajda noktadan sonra bosluk var.