

Türkçe Domainler Hakkında (Yardım)
-
türkçe domain alırsam ne gibi sorunlar yaşarım ? yada yaşarmıyım ?
bir çok kullandığımız site türkçe olmayan karakterler içerdiğinden dolayı orjinal kelime ile açılacak siteler boşta
(bir kaç güzel listeledim)
mesela alsam açım.com blog yada forum kursam seo da yönlendirmede vb. biri google a açım yazdında ilk sırada çıkarım diye düşünüyorum ? (gerekli büyümeyi sağladıktan sonra)
yani aklınıza gelen türkle domainleri negatif yönde etikleyebilecek bişi varmı ?
-
onu bunu bilmiyorum da :D
sen bi ara torrentflux kuruyordun alanina :D
ne oldu basarabildn mi ?
onunla torrentte upload yapabiliyo musun :F
seni görünce bi sorayim dedim..
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
onu bunu bilmiyorum da :D
sen bi ara torrentflux kuruyordun alanina :D
ne oldu basarabildn mi ?
onunla torrentte upload yapabiliyo musun :F
seni görünce bi sorayim dedim..
-----------------------------valla bir türlü başaramadım download ı ki upload yapacam =)
rapidlech sorunsuz çalışıyor hotfile ve rapidshare den istediğim kadar download ve upload yapabiliyorum ama torrentlerde olmuyor
bulabildiğim 2 adet sağlam torrent script i var 2 sinde de başarıya ulaşamadım birde sen dene
(açılması için 5saniye bekle)
http://onlinegametr.net/rtorrent/
(id : alicem pass : alicem)
http://onlinegametr.net/torrent/
torrent ve dosya paylaşımı üstüne deneylerim devam edicek :G yakında premium link generator kurucam
bu arada bittiruk de kendimi aştım :G
Ratio: 22.00 Bonus: 5,450.50 Up: 782.90 GB Down: 35.59 GB
-
inmiyo :D
bu ne iş ya :( indirebilseydik böyle iyi olurdu ya :(
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
inmiyo :D
bu ne iş ya :( indirebilseydik böyle iyi olurdu ya :(
-----------------------------büyük ihtimal servere kurulması gereken eklentiler var (mesela zip ve rar özelliği olan script imin o özelliği bi hostta çalısırken diğerinde çalısmıo)
çalıssa hem ratio düzelcek hemde torrent dosyaları indikten sora ftp üzerinden tak diye indirebilicektik :)
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
inmiyo :D
bu ne iş ya :( indirebilseydik böyle iyi olurdu ya :(
-----------------------------büyük ihtimal servere kurulması gereken eklentiler var (mesela zip ve rar özelliği olan script imin o özelliği bi hostta çalısırken diğerinde çalısmıo)
çalıssa hem ratio düzelcek hemde torrent dosyaları indikten sora ftp üzerinden tak diye indirebilicektik :)
-----------------------------of ulan :|
torrentte ratioyu yukseltmem lazım cidden :|
torrentleech i yüksek tutsam yeter :(
-
sadece türkçe klavyesi olanlar ziyaret edebilir. avrupada yaşayan ve klavyesinde turkce karakterler bulunmayan bir suru turkiye cumhuriyeti vatandasina hitap etmek istemiyorsan turkce karakterli alan adresi kullanabilirsin.
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
inmiyo :D
bu ne iş ya :( indirebilseydik böyle iyi olurdu ya :(
-----------------------------büyük ihtimal servere kurulması gereken eklentiler var (mesela zip ve rar özelliği olan script imin o özelliği bi hostta çalısırken diğerinde çalısmıo)
çalıssa hem ratio düzelcek hemde torrent dosyaları indikten sora ftp üzerinden tak diye indirebilicektik :)
-----------------------------of ulan :|
torrentte ratioyu yukseltmem lazım cidden :|
torrentleech i yüksek tutsam yeter :(
-----------------------------vps nin şifre yi unuttum yoksa vereim istediğin kadar ratio kas :/
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
inmiyo :D
bu ne iş ya :( indirebilseydik böyle iyi olurdu ya :(
-----------------------------büyük ihtimal servere kurulması gereken eklentiler var (mesela zip ve rar özelliği olan script imin o özelliği bi hostta çalısırken diğerinde çalısmıo)
çalıssa hem ratio düzelcek hemde torrent dosyaları indikten sora ftp üzerinden tak diye indirebilicektik :)
-----------------------------of ulan :|
torrentte ratioyu yukseltmem lazım cidden :|
torrentleech i yüksek tutsam yeter :(
-----------------------------vps nin şifre yi unuttum yoksa vereim istediğin kadar ratio kas :/
-----------------------------ne güzel olurdu :(
torrentleech ve revolution ratio kassam yeter :(
-
-----------------------------
ne güzel olurdu :(
torrentleech ve revolution ratio kassam yeter :(
-----------------------------hem kötü hem iyi bi durum oldu utorrent de dosyalar açık hala format atarken bilgilerı kayıt etmemişim
giremiyorum ama seed sürüor xD
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
ne güzel olurdu :(
torrentleech ve revolution ratio kassam yeter :(
-----------------------------hem kötü hem iyi bi durum oldu utorrent de dosyalar açık hala format atarken bilgilerı kayıt etmemişim
giremiyorum ama seed sürüor xD
-----------------------------bende seed edeyim :|