

Türkçe XP'yi Almancaya Çevirme ( Soru)
-
Başlıktada yazdığı gibi hiç bir yerde bulamadım, bu konu hakkında bilgi sahibi olanlar var mı ?
-
karakutu bunu yazdı
Başlıktada yazdığı gibi hiç bir yerde bulamadım, bu konu hakkında bilgi sahibi olanlar var mı ?
direk almanca kursan olmuyo mu?
-
amele_2 bunu yazdıkarakutu bunu yazdı
Başlıktada yazdığı gibi hiç bir yerde bulamadım, bu konu hakkında bilgi sahibi olanlar var mı ?
direk almanca kursan olmuyo mu?
-
elimde mevcut değil ve zaman kısıtlı :\
-
isteğe bağlı güncellemerde bütün diller olması lazım. oradan almancayı kurabilirsin. ben ingilizce windows'u türkçeye böyle çeviriyorum
-
smok3 bunu yazdı
isteğe bağlı güncellemerde bütün diller olması lazım. oradan almancayı kurabilirsin. ben ingilizce windows'u türkçeye böyle çeviriyorum
hocam ingilizce-türkçe de sorun yok onların geliyor ama almanca dil paketi yok nasıl iş anlamadım.
-
İngilizceyi çekirdek dil olarak düşünürsek ingilizceden diğer dillere, diğer dillerden de ingilizceye çevirme var. Türkceden almancaya dönüştürmeyi denemek yerine bir an önce direk Almanca kurmalısın.
-
ben bi ara torrentten xp'nin 32 farklı dil paketini indirmiştim toplam 2.8gb, yaklaşık 100-120mb dil paketleri..
Ama dikkat, Türkçe XP'nin üzerine Almanca paket kurmana izin vermez, (Sonradan yamaydı vs çıkmış olabilir ama sanmıyorum), XP türkçenin üzerine ingilizce kuruluyor sadece, ingilizceyi kurduktan sonra almancayı deneyebilirsin.
XP multilanguage ... gibi birşeylerdi
-
önerileriniz için teşekkürler
-
benim bildiğim büyük bir dil pateki dosyası vardı kurulum yapıyordun sonra resetledikten sonra yüklediğin dil oluyordu ( büyükte dediğim 100 mb gibi birşey olması gerek öyle birşey )
tnc de bi linkte şu link vardı
http://www.microsoft.com/de-de/download/details.aspx?id=25129
bensiz_aglama tarafından 17/Ağu/12 19:49 tarihinde düzenlenmiştir