folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder Türkcell Çalışma Şartları Şikayeti



Türkcell Çalışma Şartları Şikayeti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Merhaba Kız Arkdaşım türkcell de muşteri hizmetlerinde çalışıyor şartlar çok agır sabah 8 akşam 5 vardiya ile akşam 5 gece 2 bunlar neyse

    ama işyerinde yöneticiler takım şefleri kafalarına göre davranıyorlar şirket işçileri sömürüyor günde 200 vede üzeri insan ile konuşup hakaret küfür aşşaglama canı sıkılan kavga eder herkes buralara geliyor arkadşımda vede oradakilerde piskolojisi bozuldu çalışma şartları çok agır ay sonu gelip maaş almaya geldi mi bazen 400 bazen 500 600 700 800 gibi üstünü 900 1 kere aldı oysa işe müracatta sabit ücret 1000 tl denmişti oysa hiç göremedi megerse performansa dayali çalışılıyormuş taşeron firma müşteri size küfür etti karşılık verdi atiliyorsunuz muşterinin yüzüne kapattiniz caza alıyorsunuz ceza maaştan kesmek müşteriyi terslediniz yine ceza maaştan kes tam puanlama sistemi var ay içinde muşteri hizmetlerini arayan 10 kişiyi ariyorlar soruyorlar müşteri temsilcimizden memun kaldınız mı oradaki kişiye 1 den 5 e kadar seçenek veriyor müşteri 10 kişi 5 basarsa maaşta etki yapıyor 100 200 ama müşterinin biri 1 e basti o pirim 200 yerine 50 oluyor ortalama denen sistem dogruları götürüyor sonra konuşma kalitesi var puanlamayi istanbul merkez yapiyor kotü konuştu yine ceza kesiyor maaştan düşüyor yani sistemi öyle birşey yapmiş ki tam eşşek gibi köle gibi çalışacaksın ki 1000 tl yada üzerini göresin diyelim sistemlerden hepsi iyi bir tanesi kötü yine yanlışlar dogruyu götürüyor konu uzati yani nasil şikayet ederiz nereye ederiz asgari ücretin altnda çalıştırılmasi yasak iken 400 500 nasil maaş veriyorlar nasil bunlar ceza almıyor iş hukuku diye birşey yokmu ne yapabiliriz cebimizi sömürürken kendi çalışanlarını da sömüren sistemi

    mod: Tamamı kalın, italik, altı çizili, renk renk mesaj yazmak yasaktır.


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Hocam yasal hiç bir açık yok..Turkcell diyorsun ama Turkcell'in cc işini yine Turkcell grubu olan Global yapıyor..arkadaşın muhtemelen saçma salak bir outsource firmada ve o bahsettiğin 1000 TL de brüt halidir..Turkcell Global 1000 TL den fazla net maaş veriyor...bende birçok call center'da çalıştım ama bahsettiğin gibi saçma bir sistem görmedim duymadım..arkadaşın kaşınmış ve kendini sömürmelerine müsade ediyor aynı zamandada sektörün piyasasını düşürüyor..benim önerim istifa edip başka bir iş bulması..400 500 TL'ye call center'da çalışmayı kabul eden insan hakkını makkını arayamaz..boşuna kasmayın derim


    dont think twice its all right
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    o firmanın türkcell olduguna eminmisin aracı bir firma olmasın türkcelle aracı birsürü firma var bunuda unutma türkcell tamam yavşak bir şirket olabilir ama 400 lira nedemek asgari ücret zaten 800 lira senin arkadaşın biraz sıkmış sanırım yolsuz kalıp sendenmi borç istedi nedir


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    hjm acıkcası ben calıstırıp calıstırıp para vermeyenleri bile gördum... x firmanın  duvarında 2 yıldır eleman aranıyor yazıyor tım merkezinin antalya  da girmeyen eleman  kalmadı sanırım o turkcell kurumsala:D


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam bence biz arayıp 5 e tıklayalım primler artsın :)


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Bende çağrı merkezindeyim turkcellde kız arkadaşım hangi çağrı merkezinde ? part time çalışıyor olmasın kız arkadaşın ? haftada kaç gün çalışıyor 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    valla reis global bilgi gösterişte yüksek veriyor ama gerçekte yok isterseniz çalışın görün ayrıca şartlar kötü deyince zorla istifa ettiriyorlar tazminat vermemek için bence hukuktan büyük olamazlar geçen müşterinin tekine yanlış paket tanımlamışlar kadın mahkemye vermiş türkcell e ceza kesmiş yani herkes büyük firma şikayet etmeyek derse böyle oluyor işçiler koyun olursa çoban istedigi yöne yönlendirir gerekirse keseryer .


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
Toplam Hit: 8051 Toplam Mesaj: 7