

Turkcell Connect 3G/EDGE USB Stick Windows7 De Hat Göstermiyor
-
Freak adlı mürid abim askerde olduğundan rica etti .. ( siteye girmesi sorun herhalde )
herhalde bağlanmaya çalışıyor nete .. başarısız .. :S:S
sorun aynen başlıkta olduğu gibi .
tahribat ailesine bol selamları iletiyor :)
ilgilenirseniz sevinirim hocalar şimdiden teşekkürler :) -
up .. |
-
Sitesinden aktarıyorum.
VINN uygulamasını Win7 ile birlikte kullanmak için yapılması gerekenler:
VINN uygulamasının 1.6.4, 1.6.5 ve 2.0 sürümleri Win7 işletim sisteminde sorunsuz çalışır. Bu sürümleri kullandığınızdan emin olmak için uygulamanın Yardım/Hakkında menüsünden kontrol edebilirsiniz.
Eğer 1.6.4’den daha eski bir sürüm kullanıyorsanız, Win7 işletim sistemi ile sorun yaşayabilirsiniz. VINN 2.0 sürümünü bilgisayarınıza kurmak için lütfen http://www.turkcell.com.tr/downloads/VINN_2_0_0.zip indirin.http://www.turkcell.com.tr/kurumsal/cihazlar/3Ginternetcihazlari/vinn3Gmodem
-
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
Sitesinden aktarıyorum.
VINN uygulamasını Win7 ile birlikte kullanmak için yapılması gerekenler:
VINN uygulamasının 1.6.4, 1.6.5 ve 2.0 sürümleri Win7 işletim sisteminde sorunsuz çalışır. Bu sürümleri kullandığınızdan emin olmak için uygulamanın Yardım/Hakkında menüsünden kontrol edebilirsiniz.
Eğer 1.6.4’den daha eski bir sürüm kullanıyorsanız, Win7 işletim sistemi ile sorun yaşayabilirsiniz. VINN 2.0 sürümünü bilgisayarınıza kurmak için lütfen http://www.turkcell.com.tr/downloads/VINN_2_0_0.zip indirin.http://www.turkcell.com.tr/kurumsal/cihazlar/3Ginternetcihazlari/vinn3Gmodem
-----------------------------
hocam denedik .. :S olmadı
başka bir problem var cözemiyoruz .. :S:S -
hocam bi yerde sorunu şöyle çözmüşler belki yardımı olur
merhaba benim şöyle bir çözüm önerim var ve işe yarıyor.
çevirmeli bağlantı kullanın! windows 7 zaten otomatik olarak bir turkcell bağlantı oluşturuyor. oraya girerek *99# ile bağlanın. hiç bir problem olmuyor. ne kesilme ne takılma.
ayrıca bu şekilde bağlanmanın + özelliği var:
bildiğiniz gibi turkcell arayüz ile bağlanınca dns ayarlarını değiştirme durumumuz olmuyor (youtube vs. girilmez oluyor (dns ile))
fakat numara çevirerek bağlanırken dns ayarlaması yapabiliryorsunuz.
ayrıca isterseniz turkcell arayüzünü de kullanabilirsiniz. bakiye öğrenmek için sadec -
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bi yerde sorunu şöyle çözmüşler belki yardımı olur
merhaba benim şöyle bir çözüm önerim var ve işe yarıyor.
çevirmeli bağlantı kullanın! windows 7 zaten otomatik olarak bir turkcell bağlantı oluşturuyor. oraya girerek *99# ile bağlanın. hiç bir problem olmuyor. ne kesilme ne takılma.
ayrıca bu şekilde bağlanmanın + özelliği var:
bildiğiniz gibi turkcell arayüz ile bağlanınca dns ayarlarını değiştirme durumumuz olmuyor (youtube vs. girilmez oluyor (dns ile))
fakat numara çevirerek bağlanırken dns ayarlaması yapabiliryorsunuz.
ayrıca isterseniz turkcell arayüzünü de kullanabilirsiniz. bakiye öğrenmek için sadec
-----------------------------
tamam hoca bunu denicez yarın ..saolasın :)
-
o mesajı kim yazmışsa yanlışı var. VINN ile DNS girebiliyorsunuz. ama o da değişik bir yöntem hoşuma kaçtı