Turkcell İnternet Kazığı
-
Son 2 gün içerisinde yemiş olduğum bir kazığı size anlatmak istiyorum. Siz yemeyin bunu !
2 gün önce turkcell den arayıp cihaz kampanyalarıyla ilgili bilgi verdiler. Bende dedim netten bakarım siz beni aramayın die.. Turkcell in resmi sitesinden cihazlara baktım. Kullandığınız tarifeye göre ücret olduğunu gördüm.
Ben gold tarifedeyim yaklaşık 2 yıldır. 1 yıl gold, 1 yıl da gold plus !
Gold tarifesinde olanlara 2 yıl daha o tarifede kalma sözüne karşılık telefonu ücretsiz veriyorlar. Bende dedim ki nasılsa bu tarifeden çıkmıyorum.Daha uzun yıllar kullanabilirim. Aldım bir cihaz. Eğer 2 sene dolmadan vazgeçersem 20 X 24 = 480 tl ödüyorum sadece. Bunları göze aldım.
Buraya kadar herşey normal. Ben dedim ki beni gold plus a tekrar geçirin. Ama tabi bu tarife hesap kesim tarihinden itibaren geçerli olacak. Bu da ok.
Yeni andoidli telefonuma hattımı takıp kullanmaya başladım. Eee tabi biliyorsunuz yeni telefon alınca herkes bi göz atmak için alıyor sizden. Face, youtube, oyunlar, twitter vs.. derken toplamda 17 mb internet kullanmışım.
___________________________
Bugün internetten baktım güncel tutara. O da ne ! Güncel tutar 45 tl artmış. Hemen müşteri hizmetlerini aradım. 45 tl 17 Mb internet ücretiymiş ! Paket almadığım için öleymiş. Bende saydım sövdüm onlara. Ulan insan bir sms atar paketsiz kullanıyosun internetin mb tı pahalı die...
Sözün özü benim boşluğuma geldi 45 tl girdi.Size girmesin.
____________________________
Yeri gelmişken öğrendim sizede duyurmuş olayım. Turkcell Paket DIŞI internet ücretleri:
BU ÜCRETLER YAPMIŞ OLDUĞUNUZ HER BAĞLANTI BAŞINADIR. YANİ TOPLAM AYLIK FALAN DEĞİL !
0 - 25 KB -- ÜCRETSİZ
25 KB - 2 MB -- 3 TL
2 MB - 10 MB -- 29 TL
10 MB - 100 MB -- 39 TL
Ben 1 defa 4 mb kullanmışım. Gerisi o 3 tl ler ile kabarmış...
Siz siz olun paket kullanın.
______
Neyseki bende ayın 25 inden itibaren internet paketi olan gold plusta olacağım.
