folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Turkcell İphone Kanpanyası Alanlar Baksın



Turkcell İphone Kanpanyası Alanlar Baksın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    hocalarım bn şimdi alıcamda fatura hattım yok alıcam bununla beraber 6 ay beklemem lazım dio birindede kredi kartı taadut etmem lazım dio bunu alıcamda kredi kartından tek cekimmi cekiyor?  yani kredi kartından 18 ay boyunca oducegim parayı cekiyormu o ay limitimin sonuna kadar dolmasını hiç istemiyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    djmatrax
    djmatrax's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Detaylı Bilgi Yazıyo Burda İnceleyebilirsin..

     http://www.turkcell.com.tr/bireysel/cihazlar/iphone3G/iPhoneinternetkampanyasi

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    okudum zatende direk cekiyormu onu merak ediyorum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    kart limitin az ise hiç bulaşma derim her ay kartın limiti full olacaktır 1600 dan başlıordu sanırım her ay bi taksit azalacak

    ama bence alma iphone 5800 al nokia çok güzel telefon =) nokia kötü yapmaz bilirsin + olarak testlerde ve alan arkadaşların söyledikleri

    hoparlörlerinin laptop unkinden bile iyi oldu ve iphone nin dışarı çıkış sesi düşük biliosundur

     

     

     

    hepsi ve daha fazlasi 5800 da war =)  


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    O resimdeki herşey destekleniyor artık iphoneda ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    turkcell den alacagina gel ben sana satayim ? turkcell den sozde garantili aldiginiz telefonlarin hic bi garantisi yok aslinda...

    iyice arastir bi.

    ayrica su yukaridaki resim i siddetle kiniyorum. cahilin birisi yapmis.

     


    SYL 184
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    iphone normal almaya kalksanız 1300 ytl civarı diye biliyorum.

    ancak iphone alma blackbary al daha iyi

    iphone un sadece ekranı kırılsa telefon çöp oluyor ayrıca sürüm yükseldimi bilmiyorum

    ama yükselmediyse üstteki özelliklerin hiçbirisi yok.

    ödemede bi miktar para peşin kalan ise kotalı adsl gibi seçtiğin tarifeye göre değişiyor.

    yani şöyle 106 lık bi paket vardı sanırım her ay bu parayı ödemek zorundasın

    eğer sen ayda 106 tl lik konuşma yapıyorum diyorsan al bu parayı ödeyeceksin bari konuşmuş ol :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    Hocam kredi kartı ile aldıgında kartındaki limtine bloke koyuyo ve her ay taahhüt ettigin miktar kartından cekiliyo.Eğer cok konusmuyorsan küçük paketi tavsiye ederim.haftanın 2 günü bedava kampanyasına katılırsın birde.yada küçük paketten yararlanan aboenelrede 26 hazirana kadar 5000 dk hediye var aylık olarak ondanda yararlanırsın

    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enver
    enver's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    Freak bunu yazdı:
    -----------------------------

    turkcell den alacagina gel ben sana satayim ? turkcell den sozde garantili aldiginiz telefonlarin hic bi garantisi yok aslinda...

    iyice arastir bi.

    ayrica su yukaridaki resim i siddetle kiniyorum. cahilin birisi yapmis.

     


    -----------------------------
    Freak arkadasimizi o telefonlarin garantiyle hic bir ilgisi yok demis ama ben iphonu aldim ekraninida cizmistim bi ara bi sorun oldu donmaya basladi makineyi genpa etiler servise karsi odemeli yolladim bi gun sonra aradilar yazilim guncelledik isterseniz bunu isterseniz yenisini yollayalim dediler 2 gun sonrada yeni cihaz geldi sifir :D

     

    iphonlarda sorun ne olursa olsun cihazi acamadiklarindan dolayi tekrar yenisini yolluyorlar bilginizie

    Hicbir garanti sorunu yok bende turkcellden aldim

Toplam Hit: 1537 Toplam Mesaj: 9