Türki Yenin En İyisi
-
tahribat????? allah allah.çok iddlı we gösterişli kısacası çok profosyenelce gibi duruyo.ama bence burdaki üyelerin çoğu çok acemi ve bir şeya anlmıyomlar (bende çok anlamıyorum ama en azından bir eleştiri...)
bu site bence hiçte iyi degil savsak mavsak bu siteden iyiydi ya :)))
ben beyenmedim bu siteyi çok basit geldi. varmı forumtr gibisi!!!!!!
-
şimdi ban da yerim ben ama kişisel fikrimi söledim diye???
-
kişisel fikre bak hele... savsak üyesisin di mi ? (bu adamları 100 km öteden saptayabilirsiniz)
-
ozaman sana tek lafım var siktir git yawşak, it, sizin gibi ibneler yüzünden canımızı sıkıyoruz.
-
Bilmembişi hack team die bişey yapmışsın onunla ilgili saldırılmış sitene, şimdide kuyruk acını cıkartmaya calışıyorsun....
Başka bi sitenin daha iyi olup olmaması önemli değil..
senin görüşlerinede elbette saygı gösteririz ama bu yarıştırma yapacaksan bari biraz elle tutulur sonuclar ile gel oldumu?
Kuyruk acısı için yazı yazma yani...
Toplam Hit: 1604 Toplam Mesaj: 5
