folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Türkiyedeki Enstitülerin Tam Listesi



Türkiyedeki Enstitülerin Tam Listesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    bilen bilir bu enstitülerde güzel programlar oluyor hatta bazı enstitüler lisans programı bile açabiliyor üniversite gibi yani eğitimleri gerçekten iyi, ancak bunları doğrudan bilmek gerekiyor yani bir türlü bütün enstitülerin tam listesini bulamadm birtane site var aslında bölüm bölüm bile ayrmış ancak liste güncel değil ve linkler çalışmıyor bu yüzden  birde tahribata ulaşayım dedim.

    Şimdi üniversiteye bağlı oldumu enstitü olmadımıa raştırma merkezi oluyor(yani tam olarak değilde yaın)  türkiyedeki büyün enstitü ve araştırma merkezlerinin listesini nereden bulabiliriz? Mümkünse bölüm bölüm  sıralanmışı :)

    Artı oalrak dünyadaki büyük enstitülerin listesi varmıdır mesela ilk 500 üni gibi ilk 100 enstitü yada 500 enstitü tarzI?

     

    Fikri olan, kaynında gören, sorusu olan herkes yazabilir görüş ve önerileriniz açığım


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Gyte vardı üniversite yaptılar. Şimdi bildiğim kadarıyla İyte var. Lisans eğitimi de veriyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    enstitünün anlamını gercek anlamda tam olarak bilmediğini düşünüyorum. Sen ne amaçla soruyorsun onu yazarsan bılen bılmeyen yazar konuna .

    Enstitüler araştırma amaçlı kurulan üniversite ya da bakanlık yada bunyesındekı kurumlara bağlı olarak araştırma faaliyetlerini yürüten araştırma merkezleri diyebiliriz.

    Lisans egıtımı vermez bır enstıtu. Akademik anlamda yüksek lisans eğitimi veren kurumlardır(Üniversite Enstitülerinden Bahsediyorum).

    Mesela iyte demişssiniz iyte hatırladıgım kadarıyla alsanckta yukseklısans egıtımı verıyordu Lısans degıl sonra lısans vs aldılar adı enstıtu olarak kaldı. 

    Unıversıtelerde sosyal bılımler enstıtusu var mesela Buralar yukseklısans ogrencısı yetıstırıyorlar.

    sağlık bilimleri enstitüsü 

    türkad enstütüsü

    veteriner kontrol enstitüsü vs vs . 

    deniz araştırmaları enstitüsü

    su urunlerı arastırma enstıtusu gıbı zılyonda tane de enstitü var. 

    Se


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    enstitünün anlamını gercek anlamda tam olarak bilmediğini düşünüyorum. Sen ne amaçla soruyorsun onu yazarsan bılen bılmeyen yazar konuna .

    Enstitüler araştırma amaçlı kurulan üniversite ya da bakanlık yada bunyesındekı kurumlara bağlı olarak araştırma faaliyetlerini yürüten araştırma merkezleri diyebiliriz.

    Lisans egıtımı vermez bır enstıtu. Akademik anlamda yüksek lisans eğitimi veren kurumlardır(Üniversite Enstitülerinden Bahsediyorum).

    Mesela iyte demişssiniz iyte hatırladıgım kadarıyla alsanckta yukseklısans egıtımı verıyordu Lısans degıl sonra lısans vs aldılar adı enstıtu olarak kaldı. 

    Unıversıtelerde sosyal bılımler enstıtusu var mesela Buralar yukseklısans ogrencısı yetıstırıyorlar.

    sağlık bilimleri enstitüsü 

    türkad enstütüsü

    veteriner kontrol enstitüsü vs vs . 

    deniz araştırmaları enstitüsü

    su urunlerı arastırma enstıtusu gıbı zılyonda tane de enstitü var. 

    Se

    İşte banada o enstitülerin bir listesi lazım, bunları tek bir pencereden göremezmiyiz? sonuçta devlete bağlılar biryerlerde listleri yokmudur?


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Tarim koy isleri tubitak ve sanayi bakanligi ile saglik bakanligi ve tum universitelerin sitesinden toplarsin 

    hipokondriyak tarafından 21/Oca/15 20:16 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    Tarim koy isleri tubitak ve sanayi bakanligi ile saglik bakanligi ve tum universitelerin sitesinden toplarsin 

    Teşekkürler, peki bu  üniversitelerin başarı sırası felan oluyor dünya genelinde, enstitüler içinde böyle bir tablo bulmak mümkün mü? fen alanındaki enstitüler için sadece


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    erebos bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı

    Tarim koy isleri tubitak ve sanayi bakanligi ile saglik bakanligi ve tum universitelerin sitesinden toplarsin 

    Teşekkürler, peki bu  üniversitelerin başarı sırası felan oluyor dünya genelinde, enstitüler içinde böyle bir tablo bulmak mümkün mü? fen alanındaki enstitüler için sadece

    hoca sen necısın ne amaclı soruyorsun detay ver .  нфквшьсш щдфншть 

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    erebos bunu yazdı
    hipokondriyak bunu yazdı

    Tarim koy isleri tubitak ve sanayi bakanligi ile saglik bakanligi ve tum universitelerin sitesinden toplarsin 

    Teşekkürler, peki bu  üniversitelerin başarı sırası felan oluyor dünya genelinde, enstitüler içinde böyle bir tablo bulmak mümkün mü? fen alanındaki enstitüler için sadece

    hoca sen necısın ne amaclı soruyorsun detay ver .  нфквшьсш щдфншть 

     

    Genetik okuyorum enstitülerle alakalı bir araştırma yapmam yani daha doğrusu bir araştırma yapmam lazım ve doğabilimleri alanındaki enstitülere ihtiyacım var

    erebos tarafından 22/Oca/15 15:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
Toplam Hit: 1238 Toplam Mesaj: 8