Tv Kartındaki Av Çıkışı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    Tv kartındaki AV çıkışından bilgisayara gelen görüntüyü harddiske nasıl aktarabilirim hangi programı kullanmam lazım bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Teşekkür Ederim.

    Parlayan bizi paylar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sheriff
    sheriff's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    tv kartındaki av çıkışı değil tv kartındaki av girişi öncelikle böyle olmalı. yapma isteğin ise bu girişi kullanarak capture ise her tv kartının applicationunda bu vardır zaten. yok diyorsan msj at tekrar yardımcı olayım tv kartı markasını filan da yaz kolay gelsin

    Alayına İsyan İnadına Göztepe
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    Öncelikle bilginizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim bendeki Tv kartı Avermedia bundan kayıt yapabilirmiyim,yaparsa eğer kayıtı kendisi otomatik herhangi bir yeremi kaydediyor yada kendimizmi seçiyorum. Aslında Benim hedefim  Kameradaki görüntüleri Bilgisayara aktarmak ordanda Cd oluşturmak Film Cd si bunun için program gerekiyormu. Teşekkür ederim 


    Parlayan bizi paylar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    tv kartın programı ile ypacan kayıt yeri var hangi tv karıtını kulandıgını solesen daha yardımcı olrudum

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Şimdi kardeş tv açıcan vcr yazar orada kayıt ekranı oraya giricen orda anahtar resmi var oraya tıklayacan orada save video yazan bi yer var altında secenek var zaten c  d diye harddisk oradan secersin o yere kayıt yapar s videodan kayıt yapmak içinde kamerayı bağlıyaca s video  çıkışına tv acıcan orad tüpe benzer butonlar var o2 tane üzerine geldiğin zaman s video yazana tıklayacan görüntüyü alıcan kolay gelsin birde kayıt yaptığın şeyin görüntü kalitesin ayarla vcd kalitesi var dvd kalitesi var o ayarların yapıldığı yeden yapılıyo dvd kalitesinde dvd çalıcıda izleyebilirsin

    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
Toplam Hit: 1581 Toplam Mesaj: 5