Tv Kartını 3A Ayarlamak
-
Elimde Avermedia dvb-s model 203 tv kartı var bildiğiniz gibi uydu değişti ama sorun uydu listesinde turksat3a yok bu yüzden arama yaptıramıyorum yeni uydu nasıl ekliycem. Bilenler bi el atarsa sevinirim.
-
Turksat TANITIM kanalını aç orda anlatıyor nasıl yapılacağı zor bişey değil.
Kanal arama bölümüne gel turksat 1c yi bul değerlerini değiştir ve arama yap.
Forumda arama yap birkaç tane konu açıldı
-
skyvision sitesinden yazılımlardan progdvb yi indir kur sonra türkçe dil dosyasınıda at sonra lnb ni tanıt sonra öbür konuda verilen klaserleri trans ve channel bunları progdvb nin orjinalleriyle değiş sonra arama yap tamamdır :)
skyvision kullanıyor olsaydın ben yapardım da işte..
-
Varg bunu yazdı:
-----------------------------Turksat TANITIM kanalını aç orda anlatıyor nasıl yapılacağı zor bişey değil.
Kanal arama bölümüne gel turksat 1c yi bul değerlerini değiştir ve arama yap.
Forumda arama yap birkaç tane konu açıldı
-----------------------------Bu kanalı açabilmem için en başta kanalların açılması gerekmiormu :)
-
frekansı ve diğer ayarları verilenler gibi yapıp ok yapacaksın. Ardından bu kanal cıkacak.
Zaten bu kanalı bulduktan sonra iş bitiyor. Komple uydunun şebeke aramasını açık yapıp arama yapacaksın. Çok zor birşey değil Google var tahribat var :))
-
Tmm güzel diosunda bu lanet tw kartında ayar yapma yeri yok.
-
TV kartına gerek yok.. bende bunu soylemeye calıstım..
menüye gel biraz karıştır zaten göreceksin uydu ayarlarını
-
Ne menüsü :) ben bilgisayardan tv izliyorum. Menü filan yokki tv kartı var decoder yok
-
hangi programı kullanıyorsun öncelikle onu söyle yardım etmeye çalışayım eğer ki progdvb ise;
http://rapidshare.com/files/158335088/Channels.rar
http://rapidshare.com/files/158336124/Transponders.rar
progdvb'nin kurulu olduğu dizinde ki Transponders ve Channels klasörünü bunlarla değiştir.
-
tmm proggdvbye geçtim sorunlarım çözdüldü sağolun :)
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
Ne menüsü :) ben bilgisayardan tv izliyorum. Menü filan yokki tv kartı var decoder yok
----------------------------lan kafa kalmadı kac saatlik uykuyla :D
ben en iyisi yatim biraz :D
