Tv Yayınını Kaydetme Yardım.....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mythbusters
    Mythbusters's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    muridler bende d-smart ve tv yayınını kaydetmek istiyorum bazı d-smart uydularda bu özellik var ancak benim d-smart a yok acaba d-smarta veya tvye bağlanacak bir makinayla tv yayını kaydedilebilirmi böyle birşey varmıdır?

    şindiden tşekürler...


    soralım öğrenelim, öğrenelim soralım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    dvd kayıt cihazları var sorarsan teknosada mediamarktta falan bulabilirsin.eğer o dsmartınkini filan alırsan çok pahalıya gelir
Toplam Hit: 767 Toplam Mesaj: 2