Ubisoft Kopya Korumasını Kaldırdı!
-
Ubisoft: "Starforce'a elveda..."
Ubisoft, müşterilerinden gelen tepkiler nedeniyle Starforce adlı kopya koruma programını önümüzdeki zamanlarda çıkacak hiçbir oyununda kullanmayacağını açıkladı.
Ancak şirketten yapılan açıklamada, yeni çıkacak olan oyunlar için farklı kopya koruma teknikleri bulmaya çalıştıkları da belirtilenler arasında.
Yabancı oyun sitelerinin forumlarında ve benzer haber yorumlarında herkes büyük bir sevinç içerisinde kutlama mesajları yazmaktalar :) Bakalım Ubisoft'un yeni çözümü nasıl ve ne zaman olacak?
Walla cok sevindik ya Prince Of Persia T2T'yu bile tüm sürücüleri söküp calıstırıoduk rahatladık bea :D Resident Evil 4'te crack li gelirse yasadık :D
Kaynak: http://ve3d.ign.com/articles/701/701748p1.html
-
palavra
-
bir ise yaramiyordu ki zaten :)
-
Beyler sabahtan beri DVD kopyalıyorum.. bazı DVD ler korumalı oluyor.. onun için guzel bi program atın da cekelim :)
-
film için "dvd shrink" beeş bi program yada "dvdxcopy" dvdxcopy abd de yasaklandı
-
hiçbir zaman korsanın önüne geçemezler artık korsanlarda birer usta...
-
doguhan Clone DVD programını kullan
-
StarForce için döküman hazırlıycaktım yaw kaldıracaklarsa uğraşmayım. Öyle kablo sökmeye falan gerek yok.
-
walla ben film için DVD DeCrypter diye bi program kullanıyorum çok taşşaklı walla :D
Toplam Hit: 1572 Toplam Mesaj: 9
