Ubuntu 10.04 E Nvidia Gt330m Driverı Nasıl Kurulur ?
-
Ubuntuya kendi yöneticisinden ekran kartını etkinleştirdiğim zaman compiz efektleri kayboluyor kullanamıyorum. Elle kurulumu nasıl olur yapan oldu mu ? ubuntu forumundan baktımda pek bişey anlamadım açıkçası
-
elle kurduğunda da farklı bi driver kurmıcaksın ki, compiz efektlerini farklı şekillerde açmayı dene.ubuntu tweak kur oradan ayarlamaya falan çalış.
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
elle kurduğunda da farklı bi driver kurmıcaksın ki, compiz efektlerini farklı şekillerde açmayı dene.ubuntu tweak kur oradan ayarlamaya falan çalış.
-----------------------------şöyle bi sorun varmış nvidia driver'ını kursan bile yine intelin driverlarını görüyormus neyse böyle kalsın madem şu tweak'e de bi bakıyım son kez :/
-
SinusX bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
elle kurduğunda da farklı bi driver kurmıcaksın ki, compiz efektlerini farklı şekillerde açmayı dene.ubuntu tweak kur oradan ayarlamaya falan çalış.
-----------------------------şöyle bi sorun varmış nvidia driver'ını kursan bile yine intelin driverlarını görüyormus neyse böyle kalsın madem şu tweak'e de bi bakıyım son kez :/
-----------------------------ubuntuyu bilmem ama windows ortamındada tam öyle davranıyor :)
sadece belli başlı şeylerde 330m kullanılır onuda nvidia panelden ayarlıyorsunuz.
bu arada sormadan geçemiycem laptop nedir ? gt330m muhazzam bi ekran kartı bana göre :)
-
Sistem ayarlarindaki extra suruculer bolumunde nvidia cikmasi gerek haci. oradan kuramiyor musun?
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
Sistem ayarlarindaki extra suruculer bolumunde nvidia cikmasi gerek haci. oradan kuramiyor musun?
-----------------------------zaten sistem araçlarında nvida bölümü çıktıktan sonra kurulu oldugu anlaşılmaz mı ? yani çıkması krulması demek değil mi ?
ayrıca manuel olarak kurcaksın hocam güncellemede çıkamsı lazım
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
Sistem ayarlarindaki extra suruculer bolumunde nvidia cikmasi gerek haci. oradan kuramiyor musun?
-----------------------------ordan kuruyorum evet etkinleştir diyor donanım sürücüleri diye bi bölümden ama aktifleştirince compiz iptal oluyor :/ laptop modelide acer 5745G
-
intelli black list e alınca olabilirmi ki
-
bendede daha beteri. 19" monitorü 15" görüyor ubuntu. istediğim ekran çözünülüğüne bile getiremiyorum.
