Ubuntu 8.04 Te Ses Kartı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Selam arkadaşlar. Uzun bir istekten sonra sonunda ubuntuyu kurmayı başardım. Daha önce Knoppix ve Pardus tada çalışmalarım olmuştu yeni başlayan biri olarak fakat kurulumdan itibaren pekte başarılı olduğum söylenemez.Hatta kuramadım bile :)

    Şimdi esas sornumu söylemek gerekirse Asus F3SV laptop aldım.Ubuntuyu buna yükledim.Herşey iyi hoş.Ekran kartı wireless kartı falan isimleri ile birlikte direkt tanıdı.(genel bi driver kullanmadı yani.) Fakat 3. açılmadan sonra ses gelmediğini farkettim. Ses kartını denettirdim,hoparlör ayarlarını açtım kapattım tık yok. Bir türlü ses alamadım. Realtek HD (High Definition) ses kartı kullanıyor. Web sitesine girdim oradanda bir destek bulamadım.Linuxa yönelik bir driverları yok sanırım. Bir sitede driverini bulduğumu sandım.Onu yükledim fakat yine bir sonuç alamadım. Sizce nerede olabilir benim sorunum.Bana neler yapabileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim. İyigünler!


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    güncellemen lazım :) bendede aynısı oıldu güncelledikden sonra bitit o sorun :)

    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Dostum kurulduğundan beri kaçıncı güncellemeyi aldı hala tık yok... Bunda başka birşey var ama ne?

    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
Toplam Hit: 1711 Toplam Mesaj: 3