Ubuntu Firefox Sorunu..
-
Merhaba arkadaşlar bu gece Ubuntu kurdum..
İki adet sorunum var..
Firefoxta Alt Gr + Enter Yaptığımda 2. sekmeye geçmiyor..
2. Sorun ise
Firefox'ta web site görünümleri biraz farklı..
Örneğin ;


Menüdede bunun gibi kaymalar oluyor acaba bu sorunların çözümü var mıdır ?
Şimdiden Teşekkürler..
-
sekmeler arasında ctrl-tab ile gezebilirsin..
bir de görünüm için prefences - content - advanced deyip sitelerin kendi yazı tipini kullanmasına izin ver deki tiki kaldır düzelir...
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------sekmeler arasında ctrl-tab ile gezebilirsin..
bir de görünüm için prefences - content - advanced deyip sitelerin kendi yazı tipini kullanmasına izin ver deki tiki kaldır düzelir...
-----------------------------gezmeyi kastedmemiştim..
mesela adres çubuğuna google yazınca alt gr + enter yaparsın'da ikinci sekmeye geçip otomatikman http://google.com olur ya =) ondan bahsediyorum
-
vay be bilmiyordum onu =))))
abimin pc deyim (winfos), kendi pc me geçersem bende deneyeyim =)))
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------vay be bilmiyordum onu =))))
abimin pc deyim (winfos), kendi pc me geçersem bende deneyeyim =)))
-----------------------------o kadar gereken birşeyi nasıl bilmezsin =) bekliyorum bakalım birşeyler bulabilecekmisin ?
