Ubuntu Tüm Pencereleri Görme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    facebookta konuşurken elimde birşey vardı yanlış bir kaç tuşa bastım ve ekranımdaki tüm pencereler aynı hizzaya geldi.

    Fakat compiz kurulu değil.Efektler normal halinde.Nasıl oluyor bu ?

    Gnome3 te sol üste zıplattımı oluyorda gnome2 de öyle değil.Fikri olan varmı ? Şöyle birşey;

    Enable%20Show%20Windows%20from%20All%20Workspaces%20Compiz%20Animation

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    hocam compiz varsayılan olarak linux minttee gömülü geliyor. bizim sonradan kurduklarımız extra compiz efektleri ve compiz iconu dediğimiz görev çubuğuna yerleşen simge. sendeki durumda bana göre sisteme gömülü haldeki compizin işi olsa gerek. belirli blr komut örneğin ctrl + fare imlecinin ekranın üst köşesine götürülmesi ile aktif hale gelmiş olabilir.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    evet gömülü şekilde olan var, minimal ayarlar sanırım.

    soldkai shiftten x e (soldan sağa) xten alta (yukardan aşşağıya) birde mause yada ok tam hatırlamıyorum, kombinasyonlarından biri ile oldu.YAni mausetan çekerken onlara bastım sonra oklara değdi elim fakat mausetan mı yoksa oklardan mı bilmiyorum

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    shift + tab olabilir mi hcam ? win + tab dene yada :D


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    maalesef.Abi bişey yanlışlıkla oldu nasıl oldu bilemiyorum delircem.

    Şu hafta 1- dock bar denedim.Onun için copmpiz kurdum.İkisinide sevmezdim ki compiz yine tam kurulu değil.Fakat güzel eşyler geldi başıma.Tek sorun nasıl oldu bilmiyorum.Bulamadımda googledan bakıp

Toplam Hit: 900 Toplam Mesaj: 5