Ubuntu Tüm Pencereleri Görme
-
facebookta konuşurken elimde birşey vardı yanlış bir kaç tuşa bastım ve ekranımdaki tüm pencereler aynı hizzaya geldi.
Fakat compiz kurulu değil.Efektler normal halinde.Nasıl oluyor bu ?
Gnome3 te sol üste zıplattımı oluyorda gnome2 de öyle değil.Fikri olan varmı ? Şöyle birşey;

-
hocam compiz varsayılan olarak linux minttee gömülü geliyor. bizim sonradan kurduklarımız extra compiz efektleri ve compiz iconu dediğimiz görev çubuğuna yerleşen simge. sendeki durumda bana göre sisteme gömülü haldeki compizin işi olsa gerek. belirli blr komut örneğin ctrl + fare imlecinin ekranın üst köşesine götürülmesi ile aktif hale gelmiş olabilir.
-
evet gömülü şekilde olan var, minimal ayarlar sanırım.
soldkai shiftten x e (soldan sağa) xten alta (yukardan aşşağıya) birde mause yada ok tam hatırlamıyorum, kombinasyonlarından biri ile oldu.YAni mausetan çekerken onlara bastım sonra oklara değdi elim fakat mausetan mı yoksa oklardan mı bilmiyorum
-
shift + tab olabilir mi hcam ? win + tab dene yada :D
-
maalesef.Abi bişey yanlışlıkla oldu nasıl oldu bilemiyorum delircem.
Şu hafta 1- dock bar denedim.Onun için copmpiz kurdum.İkisinide sevmezdim ki compiz yine tam kurulu değil.Fakat güzel eşyler geldi başıma.Tek sorun nasıl oldu bilmiyorum.Bulamadımda googledan bakıp
