Ubuntu Yükleme [Hata]
-
"The installer encountered an unrecoverable error. A desktop session will now be run so that you may investigate the problem or try installing again." Diyo kapatıyo 10.04 ne yapabilirim ?
-
Nomodeset'i kullanmayı dener misin açılışta ? F6 ya basarak başlatabilirsin.
-
hocam şuanki netteki sürümde bi sorun yoksa onu indirebilirim
-
up
-
hocam cd den live olarak açtım ve masaüstü gelmeden aynı zıkkım bana da geldi. sonra he dedim geçtim. kuruluma girdim yükledim ve bi kaç hata daha geldi. bi baktım ubuntu kurulmuş ama bootunu ayarlamamış. boşver hocam windowstan şaşmican bunu anladım ben. daha gelişmeye muhtaç ubuntu. 3-4 yıl sonra belkin kurarım
-
MMB bunu yazdı:
-----------------------------
hocam cd den live olarak açtım ve masaüstü gelmeden aynı zıkkım bana da geldi. sonra he dedim geçtim. kuruluma girdim yükledim ve bi kaç hata daha geldi. bi baktım ubuntu kurulmuş ama bootunu ayarlamamış. boşver hocam windowstan şaşmican bunu anladım ben. daha gelişmeye muhtaç ubuntu. 3-4 yıl sonra belkin kurarım
-----------------------------Hocam 9.10 kurdum güzel gelişmesine gerke yok :F
-
geri dönülemez bi hata oluştu. masaüstü açılıcak, bölyece hatanın nedeninin bulabilirisiniz. yada buna benzer bişe diyor.
ilk defa böyle bir hata duydum :) gerçi ben ubuntu 10.04 ü alternatif cd den yükledim. herşeyi netten indirip tek tek kurdurdum. cd ye yazma hatası olmuyo ozaman ama netin hızlı olması lazım.
MMB sen gerçekten linux kullanma hacı. çok çabuk pes eden insanlar linuxa hiç alışmayı denemeden bırakıyo.
-
celoron bunu yazdı:
-----------------------------
geri dönülemez bi hata oluştu. masaüstü açılıcak, bölyece hatanın nedeninin bulabilirisiniz. yada buna benzer bişe diyor.
ilk defa böyle bir hata duydum :) gerçi ben ubuntu 10.04 ü alternatif cd den yükledim. herşeyi netten indirip tek tek kurdurdum. cd ye yazma hatası olmuyo ozaman ama netin hızlı olması lazım.
MMB sen gerçekten linux kullanma hacı. çok çabuk pes eden insanlar linuxa hiç alışmayı denemeden bırakıyo.
-----------------------------
sen sus celo.
daha kullanımı kolay daha hızlı bi işletim sistemi yüklüoruz diye gaza geldik. başımıza gelmeyen kalmadı. bi de uğraşacak mıyız? hele bi hatasız kurulmayı becersin şu melet. sonra hani alışma mevzusunda pes edersem o zaman neyse derim. ama hız beklerken hata alınca da hatanın üstüne üstüne gitmem hacı. -
celoron bunu yazdı:
-----------------------------
geri dönülemez bi hata oluştu. masaüstü açılıcak, bölyece hatanın nedeninin bulabilirisiniz. yada buna benzer bişe diyor.
ilk defa böyle bir hata duydum :) gerçi ben ubuntu 10.04 ü alternatif cd den yükledim. herşeyi netten indirip tek tek kurdurdum. cd ye yazma hatası olmuyo ozaman ama netin hızlı olması lazım.
MMB sen gerçekten linux kullanma hacı. çok çabuk pes eden insanlar linuxa hiç alışmayı denemeden bırakıyo.
-----------------------------hocam 1mbit internet var yetermi ? Alternatif CD ne : |
-
cd'yi takip ubuntu'yu dene de, masaustu geldikten sonra ubuntu'yu kur de. calisiyor
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
celoron bunu yazdı:
-----------------------------
geri dönülemez bi hata oluştu. masaüstü açılıcak, bölyece hatanın nedeninin bulabilirisiniz. yada buna benzer bişe diyor.
ilk defa böyle bir hata duydum :) gerçi ben ubuntu 10.04 ü alternatif cd den yükledim. herşeyi netten indirip tek tek kurdurdum. cd ye yazma hatası olmuyo ozaman ama netin hızlı olması lazım.
MMB sen gerçekten linux kullanma hacı. çok çabuk pes eden insanlar linuxa hiç alışmayı denemeden bırakıyo.
-----------------------------hocam 1mbit internet var yetermi ? Alternatif CD ne : |
-----------------------------hocam 7-19 dediğini bi dene önce bence.
alternatif cd normal yüklemeyi internetten yapıyo işte. netinstall diyede anılır kendisi bazı yerlerde. benim cd sürücü kafayı yedi, bende usb ne netinstall kurdum 12mb bişe. usb den boot ediyosun, sonra internete bağlanabilmek için gerekli paketleri kendiliğinden kuruyo. sonra sen neyin yükleneceğini seçiyosun, oda internetten tek tek indirip kuruyo.
ama internet kotalıysa önermem :)
