Ubuntu Yükleme [Hata]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    "The installer encountered an unrecoverable error. A desktop session will now be run so that you may investigate the problem or try installing again." Diyo kapatıyo 10.04 ne yapabilirim ?


    !!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Nomodeset'i kullanmayı dener misin açılışta ? F6 ya basarak başlatabilirsin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam şuanki netteki sürümde bi sorun yoksa onu indirebilirim


    !!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    up


    !!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    hocam cd den live olarak açtım ve masaüstü gelmeden aynı zıkkım bana da geldi. sonra he dedim geçtim. kuruluma girdim yükledim ve bi kaç hata daha geldi. bi baktım ubuntu kurulmuş ama bootunu ayarlamamış. boşver hocam windowstan şaşmican bunu anladım ben. daha gelişmeye muhtaç ubuntu. 3-4 yıl sonra belkin kurarım


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam cd den live olarak açtım ve masaüstü gelmeden aynı zıkkım bana da geldi. sonra he dedim geçtim. kuruluma girdim yükledim ve bi kaç hata daha geldi. bi baktım ubuntu kurulmuş ama bootunu ayarlamamış. boşver hocam windowstan şaşmican bunu anladım ben. daha gelişmeye muhtaç ubuntu. 3-4 yıl sonra belkin kurarım


    -----------------------------

    Hocam 9.10 kurdum güzel gelişmesine gerke yok :F


    !!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celoron
    celoron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    geri dönülemez bi hata oluştu. masaüstü açılıcak, bölyece hatanın nedeninin bulabilirisiniz. yada buna benzer bişe diyor.

    ilk defa böyle bir hata duydum :) gerçi ben ubuntu 10.04 ü alternatif cd den yükledim. herşeyi netten indirip tek tek kurdurdum. cd ye yazma hatası olmuyo ozaman ama netin hızlı olması lazım.

    MMB sen gerçekten linux kullanma hacı. çok çabuk pes eden insanlar linuxa hiç alışmayı denemeden bırakıyo.


    Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. Linus Torvalds
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    celoron bunu yazdı:
    -----------------------------

    geri dönülemez bi hata oluştu. masaüstü açılıcak, bölyece hatanın nedeninin bulabilirisiniz. yada buna benzer bişe diyor.

    ilk defa böyle bir hata duydum :) gerçi ben ubuntu 10.04 ü alternatif cd den yükledim. herşeyi netten indirip tek tek kurdurdum. cd ye yazma hatası olmuyo ozaman ama netin hızlı olması lazım.

    MMB sen gerçekten linux kullanma hacı. çok çabuk pes eden insanlar linuxa hiç alışmayı denemeden bırakıyo.


    -----------------------------
    sen sus celo.

     daha kullanımı kolay daha hızlı bi işletim sistemi yüklüoruz diye gaza geldik. başımıza gelmeyen kalmadı.  bi de uğraşacak mıyız? hele bi hatasız kurulmayı becersin şu melet. sonra hani alışma mevzusunda pes edersem o zaman neyse derim. ama hız beklerken hata alınca da hatanın üstüne üstüne gitmem hacı.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    celoron bunu yazdı:
    -----------------------------

    geri dönülemez bi hata oluştu. masaüstü açılıcak, bölyece hatanın nedeninin bulabilirisiniz. yada buna benzer bişe diyor.

    ilk defa böyle bir hata duydum :) gerçi ben ubuntu 10.04 ü alternatif cd den yükledim. herşeyi netten indirip tek tek kurdurdum. cd ye yazma hatası olmuyo ozaman ama netin hızlı olması lazım.

    MMB sen gerçekten linux kullanma hacı. çok çabuk pes eden insanlar linuxa hiç alışmayı denemeden bırakıyo.


    -----------------------------

    hocam 1mbit internet var yetermi ? Alternatif CD ne : |


    !!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    cd'yi takip ubuntu'yu dene de, masaustu geldikten sonra ubuntu'yu kur de. calisiyor


    la liberte ne meurt jamais.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celoron
    celoron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    Mr_Dark bunu yazdı:
    -----------------------------

    celoron bunu yazdı:
    -----------------------------

    geri dönülemez bi hata oluştu. masaüstü açılıcak, bölyece hatanın nedeninin bulabilirisiniz. yada buna benzer bişe diyor.

    ilk defa böyle bir hata duydum :) gerçi ben ubuntu 10.04 ü alternatif cd den yükledim. herşeyi netten indirip tek tek kurdurdum. cd ye yazma hatası olmuyo ozaman ama netin hızlı olması lazım.

    MMB sen gerçekten linux kullanma hacı. çok çabuk pes eden insanlar linuxa hiç alışmayı denemeden bırakıyo.


    -----------------------------

    hocam 1mbit internet var yetermi ? Alternatif CD ne : |


    -----------------------------

    hocam 7-19 dediğini bi dene önce bence.

    alternatif cd normal yüklemeyi internetten yapıyo işte. netinstall diyede anılır kendisi bazı yerlerde. benim cd sürücü kafayı yedi, bende usb ne netinstall kurdum 12mb bişe. usb den boot ediyosun, sonra internete bağlanabilmek için gerekli paketleri kendiliğinden kuruyo. sonra sen neyin yükleneceğini seçiyosun, oda internetten tek tek indirip kuruyo.

    ama internet kotalıysa önermem :)


    Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. Linus Torvalds
Toplam Hit: 1926 Toplam Mesaj: 11