Uçak Teknolojisi Bölümü
-
Merhaba müridler,
Bu sene 2 senelik üniversite tercihi yapmayı düşünüyorum. Tercih klavuzunda "Uçak Teknolojisi" bölümü var bu bölüm nasıl bişeydir bu bölüm hakkında bilgi sahibi olan mürid bizi aydınlatabilirmi?
-
o bölümü bilmem de ben uçak gövde motor bakım ve havacılık elektirkik elektrioniği gibi bölümleri araştırdım bitirince teknisyen oluyormuşşsun teknik lise mezunu da direk teknisyen 4 yıllığın puanı da baya yüksek. Ama pek geleceği yok gibi geldi bana. İki yıllığı önermem o yüzden
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
o bölümü bilmem de ben uçak gövde motor bakım ve havacılık elektirkik elektrioniği gibi bölümleri araştırdım bitirince teknisyen oluyormuşşsun teknik lise mezunu da direk teknisyen 4 yıllığın puanı da baya yüksek. Ama pek geleceği yok gibi geldi bana. İki yıllığı önermem o yüzden
-----------------------------yanlışın var tekniker olursun teknik liseden.
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
o bölümü bilmem de ben uçak gövde motor bakım ve havacılık elektirkik elektrioniği gibi bölümleri araştırdım bitirince teknisyen oluyormuşşsun teknik lise mezunu da direk teknisyen 4 yıllığın puanı da baya yüksek. Ama pek geleceği yok gibi geldi bana. İki yıllığı önermem o yüzden
-----------------------------Evet o Bölümleri bende araştırdım. Puanımız onlara tutmayacak ama bu 2 senelik bölümü bitirince 4 seneliğe geçiş imkanı varmış galiba.
-
dikey geçiş yapsana. soruları ygs den daha kolay
