Ucakta GPS :)
-
Selamlar , bildigim kadariyla ucakta tlf zarar veriyor. Ozellikle inis ve kalkislarda tum elektronik aletler yasak , ucarken mp3 player foto mak. falan serbest.
Peki GPS de cep tlflari gibi zarar veriyormu ? Su klipte tam kalkista actigi gorunuyor. Hiz 800 kmyi geciyor falan :)
http://www.youtube.com/watch?v=UEYLIJtSqbA
-
trafiğe kapalı alanda çekilmiştir ?
-
Sinyal gönderip alan hertürlü cihaz yasaktır
-
Trafige kapali alan he :)
inna - hot sanirim bunun klibindeydi..
-
yasak olup olmadığını bilmiyorum ama sadece sinyal alımı yapan bir aletse elinizdeki zararı olmaz...şayet data aktarımı vs özelliği varsa sakıncası olabilir..
-
mythbusters 50 tana deney yaptılar konuyla ilgili sonuc olarak olay hikaye cıktı %0.0.0.0.0.1 lik bile ucaktaki chazlara etkisi olmadı
-
volkan bunu yazdı:
-----------------------------
mythbusters 50 tana deney yaptılar konuyla ilgili sonuc olarak olay hikaye cıktı %0.0.0.0.0.1 lik bile ucaktaki chazlara etkisi olmadı
-----------------------------gps mi direk telefon mu ? link video falan varmi telefon modeli operator ucak modeli hatta koltuk numarasi bile fark eder diye dusunuyorum :)
-
mitten baska bi programda denediler onu en sonunda ucaga baz istasyonu koydular genede nafile. ayrica arkadasla konustum 1st classta wireless ginternet varmis
-
izmir-samsun arasında kalkıştan 10 dakka sonra ben de ASUS P526dan açmıştım gpsi biraz bağlandı gibi oldu. sonra arkadaki herif, o cihazı kapatırmısın gibi bişey dedi:D
gerçi benm bildiğim kadaryla özellikle myth busterstan falan; kokpitteki aletlerin hiçbirine zarar vermiyr ne telefon ne de sinyalleri ama yinede kapattırıyolar. benm yolun yarısı kadar zaten açıktı telefon :D düşmedim ölmedim.
ama bunu siz yinede uçakta denemeyin :D -
Smdi aklima geldi de oto-pilot var , pilot hizi biliyo yuksekligi biliyo (gps yukseklik de olcuyo) falan filan yani ucagin hizini ruzgar guluyle olcmuyolardir heralde :D
Toplam Hit: 1916 Toplam Mesaj: 10
