Ucakta GPS :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamlar , bildigim kadariyla ucakta tlf zarar veriyor. Ozellikle inis ve kalkislarda tum elektronik aletler yasak , ucarken mp3 player foto mak. falan serbest.

    Peki GPS de cep tlflari gibi zarar veriyormu ? Su klipte tam kalkista actigi gorunuyor. Hiz 800 kmyi geciyor falan :)

    http://www.youtube.com/watch?v=UEYLIJtSqbA

     

     


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    trafiğe kapalı alanda çekilmiştir ?

    "
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Sinyal gönderip alan hertürlü cihaz yasaktır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Trafige kapali alan he :)

    inna - hot sanirim bunun klibindeydi.. 


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    yasak olup olmadığını bilmiyorum ama sadece sinyal alımı yapan bir aletse elinizdeki zararı olmaz...şayet data aktarımı vs özelliği varsa sakıncası olabilir..

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    mythbusters 50 tana deney yaptılar konuyla ilgili sonuc olarak olay hikaye cıktı %0.0.0.0.0.1 lik bile ucaktaki chazlara etkisi olmadı 

    onekine?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    volkan bunu yazdı:
    -----------------------------
    mythbusters 50 tana deney yaptılar konuyla ilgili sonuc olarak olay hikaye cıktı %0.0.0.0.0.1 lik bile ucaktaki chazlara etkisi olmadı 

    -----------------------------

     

    gps mi direk telefon mu ? link video falan varmi telefon modeli operator ucak modeli hatta koltuk numarasi bile fark eder diye dusunuyorum :) 


    ...said addicted.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    mitten baska bi programda denediler onu en sonunda ucaga baz istasyonu koydular genede nafile. ayrica arkadasla konustum 1st classta wireless ginternet varmis

    "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek
    izmir-samsun arasında kalkıştan 10 dakka sonra ben de ASUS P526dan açmıştım gpsi biraz bağlandı gibi oldu. sonra arkadaki herif, o cihazı kapatırmısın gibi bişey dedi:D 

    gerçi benm bildiğim kadaryla özellikle myth busterstan falan; kokpitteki aletlerin hiçbirine zarar vermiyr ne telefon ne de sinyalleri ama yinede kapattırıyolar. benm yolun yarısı kadar zaten açıktı telefon :D düşmedim ölmedim.

    ama bunu siz yinede uçakta denemeyin :D

    Im Boned, All Boned.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Smdi aklima geldi de oto-pilot var , pilot hizi biliyo yuksekligi biliyo (gps yukseklik de olcuyo) falan filan yani ucagin hizini ruzgar guluyle olcmuyolardir heralde :D

    ...said addicted.
Toplam Hit: 1916 Toplam Mesaj: 10