Ufak Bir Problem ?
-
beyler ben bir 10 sutun 3 satırlı bır tablo olusturup bunu veritabanina kayit etmek istiyorum ve panel.asp acarak oradan bu tablodaki verileri duzenlemek istiyorum yardimci olursaniz sevinirim..
-
asp bilen hickimse yokmu ?
Toplam Hit: 1843 Toplam Mesaj: 2
