folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ufak Bir Rica - Elinde Kullanmadigi Hat Olan Vs.



Ufak Bir Rica - Elinde Kullanmadigi Hat Olan Vs.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coder2
    coder2's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar sosyal mühendislik diyebilecegim bir yöntemle birinden tlf numarasini aldın face üzerinden.  Şimdi ise whatshap tan ona mesaj yazmam istiyor. Önemli olan numarayı almak salla gitsin diyebilirsiniz ama whatshap tan arkadaşı gibi tek satırlık dahi olsa mesaj yazmaz isem beni tanıyacak ce durumu cakacaktir.. 

    onun için elinde kullanmadigi hat vs olan veya kullandığı hat dahi olsa 1 günlük vereceğim bayan foto sunu profil fotosu yapabilecek biri varsa çok sevinirim

     


    Önceleri Kızlar Utanınca Kızarırdı Şimdilerde Kızarınca Utanıyorlar..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    merak ettimde soruyorum ne yapıyorsun tam olarak hocam


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altair
    Altair's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    dead_march bunu yazdı

    merak ettimde soruyorum ne yapıyorsun tam olarak hocam

    Biraz anladıysam açıklayayım erişmek istediği bir eleman var büyük ihtimalle site sahibi yada herhangi bir şeyin sahibi elaman var. Kız taklidi yaparak elinden şifre vs alma niyetinde mantıklı bir yöntem. Neyse açıklamayı yaptım hocam elimde 1 tane numara var onuda ben şahsi kullanıyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coder2
    coder2's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2007
    Erkek

    Hocam numarasına ulaşmak istediğim bir kız vardı.  Çevresel faktörlerden dolayi gidip konusamiyordum. Facebook tan fake hesap açıp ekledim. Arkadaşiymis gibi konuşup numarasini aldım. Whatshap tan yazısal dedi bende mecbur kabul ettim. Şimdi bi whatshap tan göstermelik te olsa 1 2 cümle yazmam lazım ki inansin yoksa sahte faceye benim actigimi tahmin edecektir 


    Önceleri Kızlar Utanınca Kızarırdı Şimdilerde Kızarınca Utanıyorlar..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    İlla tr hattı olmayacaksa 5 tl 5 tane kırgız hattı alıp vatsap kullanırsın

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coder2
    coder2's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2007
    Erkek

    Oncelikle Kırgız hattını nasıl alacağız ve sonrasında ise alan kodu hariç numaralar Türkiye de ki gibi mi okuyor yani 5xx XXX xx xx gibi 

     

    Gerci dediğim gibi sadece iki cümlelik bir yazı işimi görecektir ama fazla bilginin zararı olmaz 


    Önceleri Kızlar Utanınca Kızarırdı Şimdilerde Kızarınca Utanıyorlar..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Hatların alan kodu 996 numaralarda 773 vb.. Başlıyor 

    Pm attım

Toplam Hit: 576 Toplam Mesaj: 7
sosyal muhendislik