Ufak Bir Rica - Elinde Kullanmadigi Hat Olan Vs.
-
Arkadaşlar sosyal mühendislik diyebilecegim bir yöntemle birinden tlf numarasini aldın face üzerinden. Şimdi ise whatshap tan ona mesaj yazmam istiyor. Önemli olan numarayı almak salla gitsin diyebilirsiniz ama whatshap tan arkadaşı gibi tek satırlık dahi olsa mesaj yazmaz isem beni tanıyacak ce durumu cakacaktir..
onun için elinde kullanmadigi hat vs olan veya kullandığı hat dahi olsa 1 günlük vereceğim bayan foto sunu profil fotosu yapabilecek biri varsa çok sevinirim
-
merak ettimde soruyorum ne yapıyorsun tam olarak hocam
-
dead_march bunu yazdı
merak ettimde soruyorum ne yapıyorsun tam olarak hocam
Biraz anladıysam açıklayayım erişmek istediği bir eleman var büyük ihtimalle site sahibi yada herhangi bir şeyin sahibi elaman var. Kız taklidi yaparak elinden şifre vs alma niyetinde mantıklı bir yöntem. Neyse açıklamayı yaptım hocam elimde 1 tane numara var onuda ben şahsi kullanıyorum.
-
Hocam numarasına ulaşmak istediğim bir kız vardı. Çevresel faktörlerden dolayi gidip konusamiyordum. Facebook tan fake hesap açıp ekledim. Arkadaşiymis gibi konuşup numarasini aldım. Whatshap tan yazısal dedi bende mecbur kabul ettim. Şimdi bi whatshap tan göstermelik te olsa 1 2 cümle yazmam lazım ki inansin yoksa sahte faceye benim actigimi tahmin edecektir
-
İlla tr hattı olmayacaksa 5 tl 5 tane kırgız hattı alıp vatsap kullanırsın
-
Oncelikle Kırgız hattını nasıl alacağız ve sonrasında ise alan kodu hariç numaralar Türkiye de ki gibi mi okuyor yani 5xx XXX xx xx gibi
Gerci dediğim gibi sadece iki cümlelik bir yazı işimi görecektir ama fazla bilginin zararı olmaz
-
Hatların alan kodu 996 numaralarda 773 vb.. Başlıyor
Pm attım
