Ufak Bir Sorun C# İle İlgili :/
-
201 ╔
202 ╩
203 ╦
204 ╠
205 ═
206 ╬
merhaba arkadaşlar ben bunları consolda ekrana yazdırmak istiyorum ascıı kodları yanlız Console.Writeline(Convert.ToChar(204)); yaptığımda ekrana ╠ bu şekil çıkacağına başka şekil çıkıyor sebebi nedir ?
-
batuhanavl bunu yazdı
201 ╔
202 ╩
203 ╦
204 ╠
205 ═
206 ╬
merhaba arkadaşlar ben bunları consolda ekrana yazdırmak istiyorum ascıı kodları yanlız Console.Writeline(Convert.ToChar(204)); yaptığımda ekrana ╠ bu şekil çıkacağına başka şekil çıkıyor sebebi nedir ?
Yok mu yav Allah'ın bir kulu yardım edecek ?
-
Console.OutputEncoding = System.Text.Encoding.GetEncoding(1252); Console.WriteLine(Convert.ToChar(201)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(202)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(203)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(204)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(205)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(206));smok3 tarafından 11/Ara/12 22:52 tarihinde düzenlenmiştir -
smok3 bunu yazdı
Console.OutputEncoding = System.Text.Encoding.GetEncoding(1252); Console.WriteLine(Convert.ToChar(201)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(202)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(203)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(204)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(205)); Console.WriteLine(Convert.ToChar(206));Eyvallah reissss :D
Toplam Hit: 681 Toplam Mesaj: 4
