Ultimate Xp 2008
-
işletim sistemini değiştirmek istiyorum kurulu olan Ultimate Normal xp kurucam pc çok kasılıyor fakat dosyalarıma zarar gelmemeli sadece işletim sistemi değişmeli acaba bi çözüm var mı?
-
D isimli bi yerel diskin yok mu? yada bi flashdisk yada bi cd-dvd yazıcıyla boş cd-dvd.. bunlarla verilerini yedekle ve format at..
ya da kurarken dosya sistemini olduğu gibi bırakı seçersen hiçbişey silinmez..sadece üstüne kurar..
-
Bunlar var fakat programların Setup dosyaları yok D ye atarsam kurtarmış olurmuyum ?
-
genelde çalışmaz hoca :) sistem dosyalarını windows klasörüne atıyorlar.. o yüzden senin yapacağın setuplarını bulmak
-
Başka bi şansımız yok mu :/
-
yok hoca :) şöyle bişey deneyebiirsin belki..
portable olarak programlarını ayarlayabilirsin..
yada
http://www.4evershare.com/forever/portable-hazirlama-paketi-t5747.html
yada
http://www.albayrakforum.com/smf/portable_hazirlama_paketi-t8155.0.html
-
Bu uzun sürer daha basit bi yöntem :/
-
:) başka yöntem yok hoca.. windows değiştiği an programlarını unut...
Toplam Hit: 871 Toplam Mesaj: 8
