folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Ulusal Mali Yardımlaşma Sistemi



Ulusal Mali Yardımlaşma Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Sitenin adı umys.org imiş. Son günlerde sıkça karşıma çıkıyor. Katılımda bulunduğunda 55 liraya üyeliğini açıyorlarmış sonra alt üye topluyormuşsun falan fistan. Böyle bir şeye hala inanan 2754 kişi de sitenin facebook sayfasını beğenmiş. Bu iş ne kadar kârlı müridler? Eğer böyle bir sistem oluşturursak ve sonra üyelerin paraları çarparsak başımız ağrır mı?


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Titan saadet zinciri vardı hatırlar mısın bilmem. Hani doğum günü pastası lamborgini idi. Hepsini içeri tıktılar.


    Errare Humanum Est
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Ayazz bunu yazdı

    Sitenin adı umys.org imiş. Son günlerde sıkça karşıma çıkıyor. Katılımda bulunduğunda 55 liraya üyeliğini açıyorlarmış sonra alt üye topluyormuşsun falan fistan. Böyle bir şeye hala inanan 2754 kişi de sitenin facebook sayfasını beğenmiş. Bu iş ne kadar kârlı müridler? Eğer böyle bir sistem oluşturursak ve sonra üyelerin paraları çarparsak başımız ağrır mı?

    Gir hocam acayip karlı bir iş, trilyoner olan var bu işten.

     

     

    Amk forumda yüzlerce kez açıklandı 2005 üyesisin 1 kere de mi görmedin kardeşim. Yalan hepsi dolandırıcılığın daniskası.

     

    Edit: http://tahribat.com/Forum-Qnet-Questnet-Katilmadan-Once-Okuyun-182057/

    al hepsi aynı bokun renklisi. Verdiğim konuda yazanlar bütün mantığı aynı olan sistemler için geçerli

    torpedo_XL tarafından 07/Ağu/13 03:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Hacı ben girdim 15 milyon $ kazandım. İyi iş bence gir derim.. Neyse görüşürüz miamiye gidiyom var mı isteğiniz pralardan kaçak sigara felan ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    torpedo_XL bunu yazdı
    Ayazz bunu yazdı

    Sitenin adı umys.org imiş. Son günlerde sıkça karşıma çıkıyor. Katılımda bulunduğunda 55 liraya üyeliğini açıyorlarmış sonra alt üye topluyormuşsun falan fistan. Böyle bir şeye hala inanan 2754 kişi de sitenin facebook sayfasını beğenmiş. Bu iş ne kadar kârlı müridler? Eğer böyle bir sistem oluşturursak ve sonra üyelerin paraları çarparsak başımız ağrır mı?

    Gir hocam acayip karlı bir iş, trilyoner olan var bu işten.

     

     

    Amk forumda yüzlerce kez açıklandı 2005 üyesisin 1 kere de mi görmedin kardeşim. Yalan hepsi dolandırıcılığın daniskası.

     

    Edit: http://tahribat.com/Forum-Qnet-Questnet-Katilmadan-Once-Okuyun-182057/

    al hepsi aynı bokun renklisi. Verdiğim konuda yazanlar bütün mantığı aynı olan sistemler için geçerli

    Hocam yanlış anladın sisteme üye olmak değil böyle bir sistem kurmak kârlı mı, başımız ne derece ağrır diye sormuştum :)


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek
    Ayazz bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı
    Ayazz bunu yazdı

    Sitenin adı umys.org imiş. Son günlerde sıkça karşıma çıkıyor. Katılımda bulunduğunda 55 liraya üyeliğini açıyorlarmış sonra alt üye topluyormuşsun falan fistan. Böyle bir şeye hala inanan 2754 kişi de sitenin facebook sayfasını beğenmiş. Bu iş ne kadar kârlı müridler? Eğer böyle bir sistem oluşturursak ve sonra üyelerin paraları çarparsak başımız ağrır mı?

    Gir hocam acayip karlı bir iş, trilyoner olan var bu işten.

     

     

    Amk forumda yüzlerce kez açıklandı 2005 üyesisin 1 kere de mi görmedin kardeşim. Yalan hepsi dolandırıcılığın daniskası.

     

    Edit: http://tahribat.com/Forum-Qnet-Questnet-Katilmadan-Once-Okuyun-182057/

    al hepsi aynı bokun renklisi. Verdiğim konuda yazanlar bütün mantığı aynı olan sistemler için geçerli

    Hocam yanlış anladın sisteme üye olmak değil böyle bir sistem kurmak kârlı mı, başımız ne derece ağrır diye sormuştum :)

    Bu tarz şeylerde illa ki sıkıntı çıkacaktır. Üyelik sözleşmesini tam olarak anlamayanlar para alamadıklarından, vergi dairesi vergi kaçırdığından bahsedebilir. GG'nin vekilliğini yapıyoruz, eski sahiplerini gümrük muafiyetini suiistimal sebebiyle vergi kaçırdıkları iddiasıyla yargılıyorlar. Öyle bir duruma düşersin ki ne olduğunu anlamazsın. Direkt bağlantılı birilerine danışman ayrıntı açısından güzel olur.


    Errare Humanum Est
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    vurgunu yapıp kaçtıktan sonra bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. :) ama yok kaçmadan bu işi götüreyim diyorsan ozaman iyi bir sistem  kurman lazım. gelen parayı aklayabilmelisin. ufak tefek yerlerde dönerci restoran gibi paranın nereye gittiği belli olmayan dükkanlar bulacan. bu adamlardan komisyon karşılığı fiş alacan. boylece harcadığın para vergilendirilmiş olacak. tabi tek dükkanın cirosunu birden 100 katına katlarsan uyanırlar.


    ftw
Toplam Hit: 2565 Toplam Mesaj: 8