Ulusal Mali Yardımlaşma Sistemi
-
Sitenin adı umys.org imiş. Son günlerde sıkça karşıma çıkıyor. Katılımda bulunduğunda 55 liraya üyeliğini açıyorlarmış sonra alt üye topluyormuşsun falan fistan. Böyle bir şeye hala inanan 2754 kişi de sitenin facebook sayfasını beğenmiş. Bu iş ne kadar kârlı müridler? Eğer böyle bir sistem oluşturursak ve sonra üyelerin paraları çarparsak başımız ağrır mı?
-
-
Titan saadet zinciri vardı hatırlar mısın bilmem. Hani doğum günü pastası lamborgini idi. Hepsini içeri tıktılar.
-
Ayazz bunu yazdı
Sitenin adı umys.org imiş. Son günlerde sıkça karşıma çıkıyor. Katılımda bulunduğunda 55 liraya üyeliğini açıyorlarmış sonra alt üye topluyormuşsun falan fistan. Böyle bir şeye hala inanan 2754 kişi de sitenin facebook sayfasını beğenmiş. Bu iş ne kadar kârlı müridler? Eğer böyle bir sistem oluşturursak ve sonra üyelerin paraları çarparsak başımız ağrır mı?
Gir hocam acayip karlı bir iş, trilyoner olan var bu işten.
Amk forumda yüzlerce kez açıklandı 2005 üyesisin 1 kere de mi görmedin kardeşim. Yalan hepsi dolandırıcılığın daniskası.
Edit: http://tahribat.com/Forum-Qnet-Questnet-Katilmadan-Once-Okuyun-182057/
al hepsi aynı bokun renklisi. Verdiğim konuda yazanlar bütün mantığı aynı olan sistemler için geçerli
torpedo_XL tarafından 07/Ağu/13 03:03 tarihinde düzenlenmiştir -
Hacı ben girdim 15 milyon $ kazandım. İyi iş bence gir derim.. Neyse görüşürüz miamiye gidiyom var mı isteğiniz pralardan kaçak sigara felan ?
-
torpedo_XL bunu yazdıAyazz bunu yazdı
Sitenin adı umys.org imiş. Son günlerde sıkça karşıma çıkıyor. Katılımda bulunduğunda 55 liraya üyeliğini açıyorlarmış sonra alt üye topluyormuşsun falan fistan. Böyle bir şeye hala inanan 2754 kişi de sitenin facebook sayfasını beğenmiş. Bu iş ne kadar kârlı müridler? Eğer böyle bir sistem oluşturursak ve sonra üyelerin paraları çarparsak başımız ağrır mı?
Gir hocam acayip karlı bir iş, trilyoner olan var bu işten.
Amk forumda yüzlerce kez açıklandı 2005 üyesisin 1 kere de mi görmedin kardeşim. Yalan hepsi dolandırıcılığın daniskası.
Edit: http://tahribat.com/Forum-Qnet-Questnet-Katilmadan-Once-Okuyun-182057/
al hepsi aynı bokun renklisi. Verdiğim konuda yazanlar bütün mantığı aynı olan sistemler için geçerli
Hocam yanlış anladın sisteme üye olmak değil böyle bir sistem kurmak kârlı mı, başımız ne derece ağrır diye sormuştum :)
-
Ayazz bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdıAyazz bunu yazdı
Sitenin adı umys.org imiş. Son günlerde sıkça karşıma çıkıyor. Katılımda bulunduğunda 55 liraya üyeliğini açıyorlarmış sonra alt üye topluyormuşsun falan fistan. Böyle bir şeye hala inanan 2754 kişi de sitenin facebook sayfasını beğenmiş. Bu iş ne kadar kârlı müridler? Eğer böyle bir sistem oluşturursak ve sonra üyelerin paraları çarparsak başımız ağrır mı?
Gir hocam acayip karlı bir iş, trilyoner olan var bu işten.
Amk forumda yüzlerce kez açıklandı 2005 üyesisin 1 kere de mi görmedin kardeşim. Yalan hepsi dolandırıcılığın daniskası.
Edit: http://tahribat.com/Forum-Qnet-Questnet-Katilmadan-Once-Okuyun-182057/
al hepsi aynı bokun renklisi. Verdiğim konuda yazanlar bütün mantığı aynı olan sistemler için geçerli
Hocam yanlış anladın sisteme üye olmak değil böyle bir sistem kurmak kârlı mı, başımız ne derece ağrır diye sormuştum :)
Bu tarz şeylerde illa ki sıkıntı çıkacaktır. Üyelik sözleşmesini tam olarak anlamayanlar para alamadıklarından, vergi dairesi vergi kaçırdığından bahsedebilir. GG'nin vekilliğini yapıyoruz, eski sahiplerini gümrük muafiyetini suiistimal sebebiyle vergi kaçırdıkları iddiasıyla yargılıyorlar. Öyle bir duruma düşersin ki ne olduğunu anlamazsın. Direkt bağlantılı birilerine danışman ayrıntı açısından güzel olur.
-
vurgunu yapıp kaçtıktan sonra bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. :) ama yok kaçmadan bu işi götüreyim diyorsan ozaman iyi bir sistem kurman lazım. gelen parayı aklayabilmelisin. ufak tefek yerlerde dönerci restoran gibi paranın nereye gittiği belli olmayan dükkanlar bulacan. bu adamlardan komisyon karşılığı fiş alacan. boylece harcadığın para vergilendirilmiş olacak. tabi tek dükkanın cirosunu birden 100 katına katlarsan uyanırlar.
