folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Undercover Multiplayer Oynamak



Undercover Multiplayer Oynamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
     Hocalar bu nfs undercover çıkalı bayağı oldu bunu multiplayer oynamak için nfs orjin keye sahip olmak gerekiyor bir türlü hal edemedim 4-5 ay ara verdim gene kafayı taktım bunu ağ üzerinden oynamak istiyorum fakat google amca dahi bu derdime derman olamadı. Bilen varmı acaba bu konuyu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    bı bılen yokmu yaw sunu ag uzerınden nasıl oynayabılırız ? oyunu ındırıp kurduk sımdıde bu sorun cıktı :D

Toplam Hit: 2932 Toplam Mesaj: 2