Undercover Multiplayer Oynamak
-
Hocalar bu nfs undercover çıkalı bayağı oldu bunu multiplayer oynamak için nfs orjin keye sahip olmak gerekiyor bir türlü hal edemedim 4-5 ay ara verdim gene kafayı taktım bunu ağ üzerinden oynamak istiyorum fakat google amca dahi bu derdime derman olamadı. Bilen varmı acaba bu konuyu
-
bı bılen yokmu yaw sunu ag uzerınden nasıl oynayabılırız ? oyunu ındırıp kurduk sımdıde bu sorun cıktı :D
Toplam Hit: 2932 Toplam Mesaj: 2
