Underground 2 Save Game
-
Arkadaşlar bu oyunda derecelerimi bir türlü kaydedemiyorum. mesela güzel bi derece yapıyorum yolun özelliklerine baktığımda hala eski rekoru gösteriyo en iyi zaman da.
Oyunu nasıl kaydedecem.
İkisindede denedim otomatik kaydet olarak ayarladım çalışmadı.
rekor kırıldığında kaydet olarak ayarladım yine çalışmadı.
yardım please
-
Beyler el atın şu olaya hadi.
-
Beyler yok mu NFS Underground 2 Oynayan ya
-
DeepFreeze olmasın
-
Eyvallah işlem tamam
Toplam Hit: 1370 Toplam Mesaj: 5
