folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Underground 2 Save Game



Underground 2 Save Game

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThaLeS
    ThaLeS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaşlar bu oyunda derecelerimi bir türlü kaydedemiyorum. mesela güzel bi derece yapıyorum yolun özelliklerine baktığımda hala eski rekoru gösteriyo en iyi zaman da.


    Oyunu nasıl kaydedecem.


    İkisindede denedim otomatik kaydet olarak ayarladım çalışmadı.


    rekor kırıldığında kaydet olarak ayarladım yine çalışmadı.


    yardım please


    ThaLeS "Die Größe Hæpflung"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThaLeS
    ThaLeS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Beyler el atın şu olaya hadi.

    ThaLeS "Die Größe Hæpflung"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThaLeS
    ThaLeS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Beyler yok mu NFS Underground 2 Oynayan ya

    ThaLeS "Die Größe Hæpflung"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zemin
    zemin's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Kasım/2003
    Erkek
    DeepFreeze  olmasın
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThaLeS
    ThaLeS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Eyvallah işlem tamam

    ThaLeS "Die Größe Hæpflung"
Toplam Hit: 1370 Toplam Mesaj: 5