Underground 2 [Yardım]
-
Arkadaşlar bi ara oklarla kontrol ediyordum sora w,s,a,d tuşlarıyla oynuyorum neden? nasıl çözebilirim?
-
ikisi ilede oynanır benim tavsiyem w,a,s,d ile oyna mis gibi
optionları feln karıştır
-
ok saol
Toplam Hit: 760 Toplam Mesaj: 3
