Underground2 Hakkında Yardım ?
-
Oyunun %94 ünü kadar geLebiLdim.. ama daha fazla iLerLeyemiyorum.. 5 bölümüde açıp bütün yarışları bitirdimm ama şuan hiç bi yarış gözükmüyor haritada.. haritada şekli olmayann ama şehir içinde varolan yarışlarıda yaptım.. şuan hiç bişi kalmadı %94 de takıldı kaldıı... bitirmek istiyorum amq hiç bi yarış kalmadığı içinn bitiremmiyorum. oyun hakkında bilgisi olan arkdaşların cvplarını bekliyorum
-
Hatirliyosam garajda yaris haritasi gibim bisiy vardi tum yarislarin listesi vardi ona baktin mi hangisi bitmis diye ?
-
ewett.. garajdaki dünya haritasından bütün yarışlar tamamlanmış durumda
-
son bölümüde açtın mı sol en alt köşeyi (genelde drag yaptıgmız yer)
bende zamanında takılı kalmıştım :| en son "get car lot now" gibi bi SMS gelmişti bıkac kere
-
ben bitirdiğimde save dosyalarını kaydetmiştim. bulabilirsem upload yaparım.
Toplam Hit: 757 Toplam Mesaj: 5
