folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Underground2 Hakkında Yardım ?



Underground2 Hakkında Yardım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Toma2Gm
    Toma2Gm's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek
    Oyunun %94 ünü kadar geLebiLdim.. ama daha fazla iLerLeyemiyorum..  5 bölümüde açıp bütün yarışları bitirdimm ama şuan hiç bi yarış gözükmüyor haritada.. haritada şekli olmayann ama şehir içinde varolan yarışlarıda yaptım.. şuan hiç bişi kalmadı %94 de takıldı kaldıı... bitirmek istiyorum amq hiç bi yarış kalmadığı içinn bitiremmiyorum. oyun hakkında bilgisi olan arkdaşların cvplarını bekliyorum

    Profile Tıkla Anlarsın?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Hatirliyosam garajda yaris haritasi gibim bisiy vardi tum yarislarin listesi vardi ona baktin mi hangisi bitmis diye ?

    I find your lack of faith disturbing.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Toma2Gm
    Toma2Gm's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek
    ewett.. garajdaki dünya haritasından bütün yarışlar tamamlanmış durumda

    Profile Tıkla Anlarsın?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    son bölümüde açtın mı sol en alt köşeyi (genelde drag yaptıgmız yer)

    bende zamanında takılı kalmıştım :| en son  "get car lot now" gibi bi SMS gelmişti bıkac kere


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    ben bitirdiğimde save dosyalarını kaydetmiştim. bulabilirsem upload yaparım.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
Toplam Hit: 757 Toplam Mesaj: 5