Unifi Acces Point İleri Seviye Ayar
-
Beyler Unif i ap kuran uzman arkadaş var ise küçük bi sualim var. bağlanan clientlar uyku modundan çıkınca otomatik bağlanmıyor. Depolarda kullanılan pocket pcler, os win c
yapı şu şekilde clientlar statikten gidiyor dhcp disable anten tarafı wifi security off.
bağlantıda bir sıkıntı yok. güzel kullanılıyor. fakat cihazı adam elinden bırakıyor. kolileri yüklüyor yarım saat sonra tekrar ekrana dokununca bağlantı yok. manuel anteni bulup bağlan demek gerekiyor. yada wifi kapat aç. pocket pc tarafında sorun yok. Ruckus getirdim kurdum ona oto bağlanıyor.
Toplam Hit: 635 Toplam Mesaj: 1
